سيستم همکاري در فروش حجره، با داشتن بيش از 5 سال سابقه در فروش اينترنتي محصولات و همکاري با بزرگترين سايت هاي پربازدید داخلی،امروزه بهترين گزينه براي کسب درآمد از اینترنت می باشد.
حجره يک فروشگاه کامل و اختصاصی را به شما پيشنهاد مي کند
سفارشي سازي قالب و محصولات
در سيستم همکاري در فروش حجره، شما مي توانيد قالب فروشگاه خود را از ميان ده ها قالب اوليه انتخاب ومحصولات دلخواه خود را در دسته بندي هاي مختلف انتخاب نماييد.
کد هاي تبليغاتي در سيستم همکاري در فروش حجره، به گونه ای طراحي شده اند که نياز تمامي وبسمترها و مدیران سایتها را برآورده می نماید.
سبد خريد مستقل
هر فروشگاه در سيستم همکاري در فروش حجره داراي آدرس و لينک خريد مجزا می باشد، که شما مي توانيد برای استفاده از آن براحتی از زير دامنه هاي سيستم همکاري حجره يا دامنه و زيردامنه خودتان استفاده کنيد.
پرداخت سريع و با سود
واریز پورسانت در سيستم همکاري در فروش حجره بسیار سریع می باشد و موجودي شما نهايتا ظرف 48 ساعت کاري واريز مي شود.
به کلیه کاربران يك فروشگاه كاملا رايگان با تمامی محصولات و یا محصولات انتحابی شما اعطا خواهد شد !
تنوع محصولات، متناسب با نیاز کاربران اینترنت (بازار هدف گسترده)
طراحی بنر های بسیار جذاب در سایز های متنوع برای افزایش میزان فروش شما
سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد
متد ها و روش های گوناگون تبلیغاتی (بیش از 7 روش)
پنل مدیریت قدرتمند برای بررسی سفارشات و درآمد های کسب شده
سیستم پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو به همکاران و مشتریان
امکان معرفی اعضای جدید و بهره مندی از سود بیشتر
شما باگذاشتن کدهای ارائه شده توسط ما به فروش محصولات متنوعی که در سایت قرارداده شده می پردازید و ما اقدام به تهیه، بسته بندی و ارسال کالا برای خریداران می نماییم. ما پس از دریافت وجه کالا، کمیسیون حاصل از فروش را به حساب شما واریز می کنیم
یکی از سایت های فوق العاده برای کسب درآمد سایت فروتل هست که روشهای زیادی برای کسب درآمد در اون وجود داره، در هر قسمت از مطالعه این مطلب با کلیک روی بنر میتونید وارد سایت بشید و با عضو شدن ماهیانه بالای 500 هزار تومان درآمد کسب کنید.
پکیج فروشگاه ساز تبلیغاتی درآمدزا : برنامه فروشگاه ساز ابزاری حرفه ای برای کسب درآمد از طریق فروتل و سایر سایتهای اینترنتی می باشد. همکارانی که مایل به داشتن یک سایت شخصی ارزان و حرفه ای برای کسب درآمد از فروتل و سایر سایتهای اینترنتی باشند می توانند این پکیج را تهیه نمایند. این فروشگاه ساز تا حد بسیار زیادی شما را از داشتن اطلاعات فنی و برنامه نویسی و گذاشتن کدها در صفحات مختلف و... راحت می کند و دیگر نیازی نیست این کارها را شما انجام دهید.
.
.
.
کسب درآمد از محصولات پورسانت دار : در این قسمت شما می توانید لیست کامل و توضیحات تبلیغاتی تمام محصولاتی که پورسانت دارند و شما می توانید از تبلیغ آنها درآمد بالائی کسب کنید وجود دارند.
کسب درآمد از محصولات پورسانت دار دلخواه : در این قسمت شما می توانید لیست محصولات را با پورسانت های دلخواهتان داشته باشید و همچنین می توانید لیستی از محصولات با ظاهر گرافیکی دلخواه داشته باشید .
لینک طلائی شما برای کسب درآمد مادام العمر از فروتل : استفاده از لینک طلائی بهترین و آسانترین روش برای کسب درآمد دائمی از فروتل با کمترین زحمت است !!
کسب درآمد با طراحی بنر و لینک باکس و صفحات به سلیقه خودتان (درآمد دائمی + درآمد از پورسانت تبلیغات) : شما می توانید توضیحات محصول را از سایت ما برداشته و به دلخواه و سلیقه خودتان برای آن بنر و صفحات خاص در سایت یا وبلاگتان طراحی کنید و از روشهایی که به نظر خودتان جذابتر است و بیشتر جذب مشتری می کند استفاده کنید و بیشتر بفروشید و پورسانت بیشتری دریافت کنید .
کسب درآمد از بنرهای پولساز (درآمد دائمی + درآمد از پورسانت تبلیغات) : بنرهای پولساز بنرهایی هستند که درآمد مادام العمر برای شما ایجاد می کنند ، حتی اگر بعد از مدتی شما کلاً همکاری خود را با ما متوقف کنید ، ما باز هم پول به حساب شما واریز خواهیم کرد. درآمد شما از بنرهای پولساز جدا از درآمد و پورسانت شما از تبلیغ محصولات سایت است و این درآمد می تواند سالیان سال و مادام العمر برای شما باشد.
کسب درآمد از طریق لینک باکسهای پولساز (درآمد دائمی + درآمد از پورسانت تبلیغات) : لیک باکس های پولساز ترکیبی از سیستم تبلیغ و پورسانت برای محصولات و سیستم درآمد مادام العمر معرف مشابه بنر های پولساز هستند . حتی اگر بعد از مدتی شما کلاً همکاری خود را با ما متوقف کنید ، ما باز هم پول به حساب شما واریز خواهیم کرد. درآمد شما از لینک باکسهای پولساز ترکیبی از پورسانت و درآمد از معرفی شده ها خواهد بود و این درآمد می تواند سالیان سال و مادام العمر برای شما باشد.
کسب درآمد از طریق باکس طلائی دعوت از دوستان (درآمد دائمی) : درآمد از این روش یکی از ساده ترین و پردرآمد ترین روشها برای کسب درآمد مادام العمر برای شماست !! در این روش شما چند خط کد ساده را در سایتتان گذاشته و افراد از طریق آن یکدیگر را به عضویت در سیستم ما دعوت می کنند و معرف آنها در پس زمینه شمائید و هر کس از این طریق عضو سیستم ما شود ، شما هم در درآمد او سهیم خواهید بود.
تبلیغات و بازاریابی و درآمد خارج از محیط اینترنت : بسیاری از محصولات فروتل این قابلیت را دارند که شما در خارج از محیط اینترنت برای آنها مشتری پیدا کنید و پورسانت های بالا دریافت کنید . مثلاً می توانید در محیط دانشگاه ، مدرسه ، آموزشگاه ، جمع دوستان و خانواده ، از طریق بروشور و تبلیغات روی کاغذ ، تبلیغات در مجلات و روزنامه ها ، بازاریابی تلفنی از طریق لیست های تلفن مشتری ها و ... به تبلیغات و فروش محصولات بپردازید. توجه داشته باشید که شغل ویزیتوری از پردرآمد ترین مشاغل جهان است که با کمترین و حتی بدون هزینه اولیه قابل انجام است و این حرفه مادر و شروع موفقیت های بزرگ برای شما خواهد بود . توضیحات کامل و آموزش و نحوه کار در قسمت آموزش تبلیغات و بازاریابی همین پنل ذکر شده است
حجره يک فروشگاه کامل و اختصاصی را به شما پيشنهاد مي کند
سيستم همکاري در فروش حجره، با داشتن بيش از 5 سال سابقه در فروش اينترنتي محصولات و همکاري با بزرگترين سايت هاي پربازدید داخلی،امروزه بهترين گزينه براي کسب درآمد از اینترنت می باشد.
در سيستم همکاري در فروش حجره، شما مي توانيد قالب فروشگاه خود را از ميان ده ها قالب اوليه انتخاب ومحصولات دلخواه خود را در دسته بندي هاي مختلف انتخاب نماييد.
کد هاي تبليغاتي در سيستم همکاري در فروش حجره، به گونه ای طراحي شده اند که نياز تمامي وبسمترها و مدیران سایتها را برآورده می نماید.
سبد خريد مستقل
هر فروشگاه در سيستم همکاري در فروش حجره داراي آدرس و لينک خريد مجزا می باشد، که شما مي توانيد برای استفاده از آن براحتی از زير دامنه هاي سيستم همکاري حجرهيا دامنه و زيردامنه خودتان استفاده کنيد.
پرداخت سريع و با سود
واریز پورسانت در سيستم همکاري در فروش حجره بسیار سریع می باشد و موجودي شما نهايتا ظرف 48 ساعت کاري واريز مي شود.
ادامه
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ،
دکمه تایید را کلیک کنید. لطفا ثبت نام کنید تا ادامه مطلب را ببینید
روش اول کسب درآمدایران مارکت سنتر: شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از3000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید . در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 50 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است . تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد . بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود . این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد 1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید . 2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف 3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود 4-قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما 5-ارسال ایمیل تبلیغاتی 6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی
شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید
1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول ، درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود . 2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید . 3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود . 4- با توجه به اعتبار ایران مارکت سنتر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت .
شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید
روش دوم کسب درآمدایران مارکت سنتر: : در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید . این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از 1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید وهیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن وغیره نخواهید داشت. 2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم ایران مارکت سنتر به شما پرداخت می شود . 3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها،کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید . 4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید . 5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت . 6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید . 7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید . 8- سیستم ایران مارکت سنتر بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد .
شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید
برای مشاهده کالاهای نمونه و روش بازاریابی آنها در ایران مارکت سنتر ثبت نام کنید با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به پنل اختصاصی مراجعه نمایید
شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید
شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید.
1) پرداخت تا 50% درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت درحجره
2 ) وجود محصولات متنوع و مهمتر از آن پر طرفدار و پر فروش در فروشگاه حجره 3 ) تسویه حساب کاملا شفاف و منظم 4 )در حجره امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 5 درصد از فروش هر زیر مجموعه به عنوان پاداش بدون کسر از زیر مجموعه 5 ) واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 30 درصد سفارشات ارسال شده هفته گذشته در هر تسویه حساب به صورت هفتگی 6 ) به کلیه کاربران یك فروشگاه كاملا رایگان با تمامی محصولات و یا محصولات انتحابی شما اعطا خواهد شد ! 7 ) امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل 8 ) گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها 9).طراحی بنر های بسیار جذاب در سایز های متنوع برای افزایش میزان فروش شما
نحوه تسویه حساب در حجره بر مبنای 100 درصد سفارشات توزیع شده و 30 درصد سفارشات ارسالی در هر هفته میباشدکه در انتهای هر هفته محاسبه و هر شنبه به حساب وبمسترها واریز میشود نکته حائز اهمیت این است که در صورت درخواست فروشنده قبل از موعد تسویه و ظرف 24 ساعت اقدام به واریز مبالغ مربوط به فروشگاه خواهد شد. سیستم تجارت الکترونیک حجره موظف است به مجرد اینکه سفارش به حالت توزیع شد درآمد، در صورت درخواست فروشگاه مبلغ آن را به حساب فروشگاه واریز نماید
1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مسبی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.
2. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش ایستگاه آگهی ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر آگهی که ثبت کند 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 100000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.
3. به ازای هر فردی که از طرف شما در بخش فهرست سایتهای ایرانی، به روش نقدی یک سایت ثبت کند 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او در بخش فهرست سایتهای ایرانی به روش نقدی سایت خود را ثبت کند، اگر 150,000 ریال پرداخت کند، 75000 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.
4. اگر بازاریابهایی را به سایت معرفی کنید که زیرمجموعه شما شوند و بتوانند فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شودولی از درامد ایشان کسر نمیگردد.
مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.
5. هر فروشنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش فروشندگان ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر محصولی که ثبت کند 10000 ریال به حساب شما افزوده می شود.
6. حقوق ثابت: با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید تا زیرمجموعه شما شوند، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که زیرمجموعه شماست، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.
شما می توانید در روزهای جمعه و یا شنبه هر هفته با ورود به سیستم، مبلغ قابل برداشت خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر تا انتهای همان هفته، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. جهت درخواست، لازم است مبلغ قابل برداشت شما حداقل 50,000 ریال باشد. این مبلغ حد نساب لازم برای درخواست برداشت است.
خيلي مهم: اگر بازارياب نتواند به حد نساب لازم براي برداشت برسد مسبي هيچ تعهدي براي پرداخت درآمد کسب شده وي ندارد. بنابراين مسبي بدهکار چنين بازاريابي نخواهد بود و بازارياب نمي تواند درآمدهاي کمتر از حدنساب لازم را مطالبه کند. تقاضا دارم قبل از آغاز فعاليت خود، به اين مهم توجه فرماييد.
درصدي از قيمت فروش محصول مي باشد که به فرد بازارياب تعلق مي گيرد.
لينک هاي بازاريابي:
پس از ثبت نام و ورود به سيستم، ليست محصولاتي که مي توانيد براي آنها بازاريابي کنيد در جدولي به شما نشان داده خواهد شد. شما مي توانيد لينک مربوط به آن محصولات را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد و چنانچه سايت يا وبلاگ نداريد براي ديگران ايميل کنيد و يا در سايتهاي پربازديد تبليغ کنيد بديهي است مشترياني که توسط لينکهاي بازاريابي شما به سايت مسبي وارد شده و محصول يا محصولاتي را خريداري نمايند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد.
شما مي توانيد به انتخاب خودتان يک يا چند محصول را بازاريابي کنيد (هر تعداد که دوست داريد). شما قادريد در هر زمان محصولات جديدي را از آن جدول براي بازاريابي انتخاب نماييد. کنار هر محصول قيمت و پورسانت آن نوشته شده است. هر محصول لينکي دارد که به آن لينک بازاريابي همان محصول گفته مي شود. نکته: هر بازارياب مي تواند چندين لينک بازاريابي داشته باشد. اينکه شما براي چه محصولاتي بازاريابي کنيد به عهده خود شماست و قدرت انتخاب داريد.
پس از ثبت نام، اطلاعات بيشتري در مورد لينکهاي بازاريابي در اختيار شما قرار مي دهيم.
اگر صاحب سايت يا وبلاگ هستيد فرصت مناسبي براي تبليغ در اختيار داريد. مي توانيد با درج لينکهاي بازاريابي و کدهاي جادويي در سايت يا وبلاگتان با عناوين مناسب، اقدام به بازاريابي و فروش محصولات و در نتيجه کسب درآمد نماييد.
بازاريابي از طريق ارسال ايميل، روش موثري است كه اگر به شكل مناسبي انجام شود، ميتواند به توسعه يك كسب و كار و فروش بيشتر كمك كند.
امروزه اين ايميلها كه در واقع پيامهاي فروش هستند به خوبي توانستهاند جايگاه خودشان را در دنياي بازاريابي و تبليغات باز كنند. عوامل بسياري در موفقيت اين پيام دخالت دارند كه شايد بتوان گفت محتوا و تركيب نگارش پيام مهمترين آنهاست. كسب و كارهاي كوچك و بزرگ متعددي هستند كه اين ايميلها سنگ بناي پروژه و طرح بازاريابي آنها را ميسازند. در واقع ميتوان اين طور گفت كه اين نامههاي الكترونيكي، آگهيهاي تبليغاتي شركت هستند كه ميتوانند خوانندگان آنها را به خريدار تبديل كنند يا اين كه طوري ظاهر شوند كه صاحب ايميل بدون باز كردن، آنها را پاك كند.
در کشور ما هنوز این نوع تبلیغات اشاعه زیادی پیدا نکرده است و این فرصت مناسبی برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه دارند است. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ نیستید باز هم نگران نباشید . سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر این امکان را به شما می دهد که برای فروشگاه های بزرگ یا کوچک از طریق ایمیل و سایر روشها تبلیغ کنید و حتی بیشتر از خود صاحب فروشگاه درآمد کسب کنید.
چند توصيه مهم برای انجام موفقيتآميز يك طرح بازاريابي ايميلي :
1 - سعي كنيد همواره بر خواستهها، آرزوها، نيازها، روياها و مشكلات مخاطبانتان تمركز داشته باشيد. كلمه «شما»، لغت مهمي است كه به دريافتكننده ايميل ميرساند نگارنده اين پيام از نيازها و خواستههاي او خبر دارد. قبل از اين كه نامه را بنويسيد، خودتان را جاي گيرنده آن ايميل بگذاريد. مسئله مهم مورد توجه در اين نوع بازاريابي اينست كه وقتي كسي هر ايميلي را باز ميكند، بلافاصله از خودش ميپرسد كه : «خب ببينم در اين نامه برايم چه نوشتهاند؟»او منتظر است كه نامه براي «او» چيزي داشته باشد، پس دقت كنيد و مرتب كلمه «شما» را به كار برده او را مخاطب قرار دهيد
- 2زماني كه فروشنده و بازاريابي ، اينچنين نامههاي فروشي مينويسد و براي مشتريان احتمالي ايميل ميكند، در حقيقت با يك آدم معين و مشخص صحبت ميكند. اين كلمات در واقع منعكس كننده شخصيت نويسنده و ميزان توجه او به نيازهاي مشتريان و مهارت و حرفهاي بودنش هستند. در ضمن مشتريان از لابهلاي اين لغات الكترونيكي در خواهند يافت كه آيا اين فروشنده براي آنها ارزش و احترام قايل است و ميخواهد نيازهايشان را برآورده سازد يا اين كه فقط ميخواهد از طريق آنها پول در بياورد. احساسي كه پيامهاي الكترونيكي به خواننده ميدهند، بسيار مهم است. پس در اين باره دقت كنيد
-3 فراموش نشود كه منافع و امكاناتي كه يك محصول يا خدمات براي خريدار فراهم ميكنند، عامل موفقيت فروش است. ويژگيها و مشخصات كالا يا خدمات در يك سو قرار ميگيرندو آن چه كه براي مشتري فراهم ميآورند در سويي ديگر. شما به عنوان یک تبلیغ کننده عضو سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر , این امکان را دارید که از بین صدها هزار محصول متنوع , بهترین و مفید ترین آنها را انتخاب کرده و فعالیت خود را بر روی آنها متمرکز کنید. خواننده يك پيام فروش مشتاق است كه از مزاياي اين كالا يا خدمات آگاه شود و بداند كه آيا ميتواند مشكلش را حل كند و باري از روي دوشش بردارد يا نه. به عبارتي يك بازارياب موفق در خط به خط پيامهاي الكترونيكي تبليغاتش از فوايد، فوايد و فوايد كالايش حرف ميزند. شما هم آنقدر از اين ويژگيهاي مثبت سخن بگوييد كه او ديگر نتواند مقاومت كند؛ گوشي تلفن را بردارد و به شركت شما تلفن بزند، همان لحظه برايتان ايميل بزند يا خودش به دفتر كار و فروشگاهتان بيايد. -4 هرگز ارزش جمله اول را از ياد نبريد. بعد از يك تيتر جذاب و جالب توجه، اين اولين جمله پيام تبلغاتي است كه تعيين ميكند آيا خواننده به سراغ جمله دوم ميرود و مطالعه پيام را ادامه ميدهد يا خير. هر جمله نيز به نوبه خود اهميت دارد چرا كه جذابيت و مناسب بودن هر يك ميتواند، خواندن عبارات بعدي را تضمين كند. هر كلمه و هر عبارت ميبايست جوري انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقيت پيام را بيشتر كنند.
- 5 خواننده پيام فروش خواهان اطلاعات مفيد، دقيق، شفاف و گوياست. وقتي كه ميگوييد كالايتان بهترين كيفيت را دارد ودرجه يك است، منظورتان چيست؟ آيا ميخواهيد بگوييد كه اصلا خراب نميشود؟ تعميراتش رايگان است؟ بدانيد كه مشتري احتمالي هم مثل شما نميخواهد ضرر كند و بابت كالايي بيكيفيت و نامرغوب پول بپردازد. پس به نيازش توجه كنيد . -6 فروشنده و بازارياب در يك پيام فروش الكترونيكي در حال گفتگو با خواننده پيام است. يك گفتگوي فروش موفق، با لحني دوستانه و به دور از قيدو بندهاي گفتگوهاي نامهاي رسمي انجام ميگيرد. البته منظور از يك گفتگوي دوستانه و غيررسمي به كارگيري جملات بيادبانه نيست. در اصل اين پيامها، پيامهاي فروش هستند. پس تصور كنيد كه با مراجعي كه خريدار احتمالي است، رودررو نشستهايد و سعي داريد با صحبتي دوستانه او را به خريد متقاعد نماييد . -7زماني كه در حال نوشتن ايميل هستيد، گاه به گاه از خودتان بپرسيد كه «اگر كسي مقابل من نشسته بود و سعي ميكرد با همين جملات مرا متقاعد به خريد همين كالا بكند، آيا من از او خريد ميكردم؟» با صداقت به اين پرسش جواب دهيد . -8 در جملاتتان از افعال مجهول استفاده نكنيد. افعال معلوم و با فاعل «ما» نشان ميدهند كه شركت و كسب و كاري كه پيام فرستاده، فعال و پوياست. مثلا اين طور نگوييد كه به محض اين كه سفارشتان دريافت شود، كالاي مورد نظرتان ارسال خواهد شد. در عوض بنويسيد. «به محض اين كه سفارشتان را دريافت كنيم، كالاي مورد نظر را برايتان ارسال خواهيم كرد.» اين افعال معلوم كه فاعلشان شما هستيد، نشان مي دهد كه صاحب و كارمندان اين كسب و كار فعال بوده قويا در عرصه كاريشان دخالت دارند. در اين حالت صحبت از «افراد» است نه يك «شركت» كه احساس خوشايندي به مشتري بالقوه ميدهد . -9مراقب باشيد كه متن پيامتان يكنواخت و خستهكننده نشود. هر پاراگراف نبايد بيش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشيدن زير كلماتي كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب ميكند و هم متن را جالبتر و متنوعتر كرده از خطر يكنواختي نجات ميدهد و دقت كنيد كه بيش از اندازه اين روشها را به كار نگيريد چرا كه وقتي بر همه چيز تاكيد كنيد، در واقع بر هيچ چيز تاكيد نكردهايد. -10حتما، حتما و حتما متن خود را پاراگراف بندي كنيد. يك نوشته طولاني و پشت سرهم به خواننده استراحت نميدهد و او را خسته و ناراحت ميكند. به علاوه نقطهگذاريهاي صحيح و ديكته درست كلمات را هم از ياد نبريد. فهم و خواندن جملات طولاني و پر از علامتهاي مكث، براي خواننده دشوارست ومثل يك پاراگراف طولاني به نظر ميآيد. اين يك نامه تبليغاتي است كه براي فروش كالاي شما ارسال ميشود و اگر بخواهد موفق عمل كند، اول بايد خوانده شود! رعايت نكردن نكات بالا امكان تا به آخر خوانده شدن پيام الكترونيكي شما را كاهش ميدهد.
-11پس از اين كه جملاتتان را روي كاغذ آورديد، پيش از ايميل كردن آنها، از دوست يا همكاري بخواهيد كه آن را بخواند و نظرش را بگويد. اگر او گفت: «واقعا» با مهارت و تيزهوشي نوشته شده، تو واقعا خوب مينويسي، كاغذ را دور بريزيد و دوباره از ابتدا شروع كنيد ولي اگر گفت: «ببينمبه نظر كالاي خيلي خوبي ميآيد! چطور ميتوانم يكي از آن «بخرم؟» بدانيد كه كارتان را درست انجام دادهايد.
-12 تجربه نشان داده كه وقتي مردم نامهاي را باز ميكنند، اول پيوست آن را مي خوانند. پيوست پيامهاي فروش هم چنين خاصيتي دارد. پس حتما براي ايميل تبليغاتي خود پيوست بگذاريد و هم اين كه جالب توجهترين و مهمترين فايده خريد اين كالا يا خدمات را در آن بگنجانيد. شايد بتوان گفت كه جملات و محتويات يك پيوست، "خط اول" ديگري در پيام الكترونيكي فروش هستند . -13به مشتري احتمالي بگوييد كه براي خريد بايد چه كار كند. البته يك جمله كوتاه و امري پاسخگو نخواهد بود. اين صحبت هم بايد دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهمتر اين كه غيرمستقيم بايد به خواننده امر كند و اين يعني همان تشويق او به خريد مثلا شما ميگوييد: خب همين حالا دست به كار شو و بر روی کلیک بر روی دکمه خرید پستی , فرم خرید را تکمیل کن تا فردا یا چند روز دیگر مامور پست سفارش را درب منزل به شما تحویل دهد . لازم نیست نگران واریز پول و ایستادن در صف بانک باشی چون مامور پست بعد از تحویل کالا , وجه آن را از شما دریافت می کند . به همین سادگی .
14 -هرگز درباره كوتاهي و بلندي متن پيامتان نگران نباشيد. اگر پيامي خسته كننده، پيچيده، تكراري و پر از لغت من بوده به احساس و نياز خواننده و مشتري توجهي نكرده باشد، مورد توجه قرار نميگيرد. حالا هر قدر هم كه مختصر باشد. تمامي نكات مفيد و جذاب و مورد علاقه مشتريان احتمالي را در پيامتان ذكر كنيد. البته لازمست كه همين مطالب جالب را به شيوهاي حرفهاي و مناسب بنويسيد كه خواننده احساس خستگي نكند و تا پايان نوشتههايتان را بخواند .
نكاتي كه گفته شد، اصول ثابت شدهاي هستند كه تاثير مثبت آنها در موفقيت بازاريابي ايميلي بر همه متصديان فروش و بازاريابان واضح است. اگر هنوز اين ايميلهاي فروش را ارسال نكردهايد و قصد داريد به اين عرصه از بازاريابي وارد شويد، رعايت اين نكات كمكتان خواهد كرد. اگر هم در اين نوع بازاريابي فعاليت داريد ولي آنطور كه ميخواهيد نتيجه نگرفتهايد، بازبيني استراتژيهايتان و مقايسهشان با توصيه های بالا، مفيد خواهد بود.
با استفاده از فرصتهایی که ایران مارکت سنتر در اختیار شما قرار می دهد , شما می توانید حداکثر نتیجه را از ارسال ایمیل تبلیغاتی بدست آورید.
سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم "ایران مارکت سنتر" پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم "ایران مارکت سنتر" توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود.
سیستم "ایران مارکت سنتر" امکانات بسیار مناسبی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده، فروش اینترنتی خود را آغاز نمایند. هم اکنون با عضویت و عقد قرارداد با "ایران مارکت سنتر" شما نیز می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. "ایران مارکت سنتر" دریافت مبالغ فاکتورهای فروش از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان را تضمین مینماید و در حداقل زمان ممکن با فروشندگان تسویه حساب کامل مینماید. "ایران مارکت سنتر" هیچ هزینه اضافی غیر از موارد مندرج در قرارداد، از فروشندگان کسر نمیکند. سیستم "ایران مارکت سنتر" مشکلات و نارسایی های سیستمهای مشابه را ندارد و خدمات مناسبی را به فروشگاهها ارائه مینماید.
:: امکانات سیستم تبلیغاتی ایران برای فروشگاه های اینترنتی :
فروشندگان محترم عضو سیستم ایران مارکت سنتر، میتوانند با معرفی محصولات خود در سیستم تبلیغاتی، محصولات خود را برای میلیونها کاربر اینترنتی نمایش دهند. فروش محصولات به کمک هزاران تبلیغ کننده و بازاریاب انجام می شود و به ازای هر سفارش وصول شده، درصدی از مبلغ کالا به عنوان پورسانت فروش، از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود. درصد و مبلغ پورسانت توسط فروشنده مشخص می شود. عضویت در سیستم تبلیغاتی برای فروشندگان محترم عضو ایران مارکت سنتر رایگان میباشد.
در این سیستم ابتدا خریدار وارد سایت فروشگاه اینترنتی می شود و محصولات مورد نظر را در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید اینترنتی خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در کنترل پانل مخصوص فروشگاه اینترنتی به اطلاع فروشنده می رسد. فروشنده، سفارش رسیده را آماده به ارسال كرده و پس از آن مامور پست به فروشگاه مراجعه و سفارش اینترنتی را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا به دست خریدار در هر کجای ایران که باشد می رساند و در هنگام تحویل کالا مبلغ آن را از خریدار دریافت می نماید. بلافاصله پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت ( دوشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود ،بر اساس قوانین شرکت پست خسارت وارده به فروشندگان در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد. یادآوری میگردد، سیستم ایران مارکت سنتر صرفا خدمات سرویس پست خرید اینترنتی را عرضه می نماید و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس فروشنده کالا که از طریق قسمت رهگیری سفارش قابل دسترسی است، اقدام فرمایند.
هرچقدر استراتژي جامعي براي بازاريابي داشته باشيد، باز از دانستن نكاتي جهت هدف گيري دقيق مشتريان محصولات و خدمات تان بي نياز نخواهيد بود. در ذيل هفتاد و سه نكته بازاريابي براي كليه كسب و كارهاي خرد و كلان ارائه مي گردد.
براي مشتريان كنوني و بالقوه تان يك خبرنامه منتشر كنيد.
بروشوري از محصولات و خدمات تان را چاپ كنيد.
همراه بروشورهاي خود يك برگه نظرسنجي بگنجانيد كه پول تمبرش را شما پرداخته ايد. بدين ترتيب مي توانيد بازخورد ارزشمندي از مشتريان دريافت كنيد.
يادتان باشد كارت ويزيت درون جعبه كارايي ندارد، حتما آن را پخش كنيد. به هر مشتري بالقوه دو كارت ويزيت و بروشور بدهيد تا يكي را نگه دارد و ديگري را به دوستانش بدهد.
براي هركدام از بخش هاي بازار هدف تان يك كارت ويزيت و بروشور خاص طراحي كنيد، (مثلا يكي براي سازمان ها و نهادهاي دولتي و يكي براي كاسب كارها و مصرف كنندگان)
يك پوستر يا تقويم با آرم شركت تان چاپ كنيد و به مشتريان هديه بدهيد.
روي سربرگ، برگه هاي فاكس يا صورتحساب، شعار يا جمله اي در وصف فعاليت خود به چاپ برسانيد.
در بروشورهاي خود نظرات مثبت مشتريان درباره كالا و خدمات خود را به چاپ برسانيد.
براي بازاريابي به شيوه پست مستقيم از پاكت هاي رنگي يا بزرگ استفاده كنيد تا كنجكاوي گيرنده را برانگيزد
روزنامه ها و نشريات تخصصي را براي به دست آوردن فرصت هاي تازه تجاري و آگاهي يافتن از عزل و نصب هاي شركت ها بخوانيد.
شعارها و استراتژي هاي بازاريابي تان را به اطلاع وكيل، حسابدار، بانكدار، تعميركار و كانون تبليغاتي تان برسانيد و بدين ترتيب نيروي فروش خود را به رايگان گسترش دهيد.
ساعات فعاليت خود را افزايش دهيد.
حتي در ايام تعطيل گروهي را جهت ارائه خدمات به مشتريان اختصاص دهيد.
نمونه هاي محصولات خود را در دفترتان به نمايش بگذاريد.
به مشتريان سابق تلفن بزنيد , ایمیل بزنید و يا برايشان نامه بفرستيد تا آنها را دوباره جذب كنيد.
از طريق اينترنت سفارش بگيريد.
به مشتريان اينترنتي خود اطمينان دهيد كه سيستم امنيتي سايت شما قابل اعتماد است.
از زمان پاسخگويي به سفارش ها بكاهيد و روند سفارش مجدد را تسهيل كنيد.
حتما پیش آمده است که وقتی حتی برای اولین بار وارد برخی از سایت ها می شوید ناخود آگاه به آنها اعتماد می کنید. حاضرید از فروشگاه آنها خرید کنید و مطالبشان را سر فرصت بخوانید. درباره آن با دوستان خود صحبت می کنید.
در زیر به شیوه هایی اشاره می کنم که باعث خواهد شد بازدیدکنندگان و مشتریان به وب سایت شما اعتماد کنند و با شما ارتباط برقرار نمایند. تکنیک های جذب اعتماد باعث افزایش فروش شما خواهد شد. موارد زیر تکنیک هایی تاثیرگذار برای تبدیل یک بازدیدکننده به یک خریدار از فروشگاه اینترنتی شما است. شاید با کمک این تکنیک های فاصله خود را از دایره اعتماد مشتری کاهش دهیم.
1- مشخصات ارتباطی شما نوع اطلاعات و نحوه نمایش ارتباط با ما از نکات کلیدی این اعتماد است. حتما آدرس و شماره تلفن خود را ذکر کنید. بسیاری از شرکت ها بدلیل اینکه می خواهند تجارت خود را وابسته به وب نشان دهند و یا برخی از تیم هایی که در خانه کار می کنند به این آدرس و شماره تلفن اشاره نمی کنند. شماره تماس و آدرس یکی از کلیدی ترین اصول برای جذب اعتماد مشتری و افزایش فروش است.
2- طراحی زیبا و سنگین و کارا داشته باشید بر خلاف نظر برخی، سلیقه ایرانی ها را سایت های شلوغ و پر از بنر های تبلیغاتی همه رنگ نمی دانم. ممکن است کاربران مدت بیشتری را در آن صرف کنند و یا با جذابیت های کاذب ایجاد شده روی لینک های آن کلیک کنند ولی نه برای شما و نه برای کسانی که به شما تبلیغ می دهند درآمدزا نخواهند بود. طراحی سنگین و شیک اعتماد ایجاد می کند و با افزایش میزان اعتماد مشتری، فروش شما افزایش می یابد.
لطفا این مورد را با طراحی های سنگین و پر از المان های گرافیکی اشتباه نگیرید. سعی کنید طراحی شما بر روی محصول و خدمات و سرویس های شما متمرکز باشد.
3- امنیت و تراکنش های امن یکی از نکات دیگر در افزایش میزان فروش شما امنیت و استفاده از تراکنش های امن و یا همان پروتکل HTTPS است. شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که زمانی که می خواهید پولی حواله کنید وقتی HTTPS را می بینید خیالتان راحت می شود. حال اگر آن پروتکل را حتی برای عضویت های خود فعال کنید خریدار اعتماد بیشتری می کنند و راحت تر خرید می کند.
مارا از نظرات خود محروم نفرمایید . لطفا نظر بدهید.
4- در صفحات خود Error نداشته باشید هزاران بار شده است که به خاطر کوچکترین پیغام خطا در یک سایت آن را فورا بسته ام. مطمئن شوید سایت شما کوچک ترین خطایی از هر نوعی نداشته باشد. مطمئن باشید با کوچکترین خطا کاربرانتان را برای همیشه از دست خواهید داد.
5- ریسک ها را با امکان برگشت پول و یا حتی کالا کم کنید یکی از نکات مهم برای شروع کار این است که کاربران شما کمترین ریسک را برای کار با شما داشته باشند. حال اگر به خریداران اعلام کنید که در صورت ناراضی بودن از محصول خریداری شده آن را پس میگیرید، ریسک را کاهش داده و باعث افزایش تعداد فروش خود خواهید شد.
6- از بلاگ و مکمل آن میکروبلاگ ها برای پر رنگ کردن خدمات استفاده کنید تکرار در ذهن مخاطب اعتماد ایجاد می کند و ناخود آگاه او را به سمت سایت شما می کشاند. در وبلاگ خود درباره خدمات و مزیت استفاده از آنها و محصولات جدید خود بنویسید. وبلاگ خود را بروز رسانی کنید. سعی کنید هم به مخاطبانتان بیاموزید و هم آنها را خوشحال کنید. مطمئن باشید آنها هم در هنگام خرید شما را به یاد خواهند آورد.
ماهیت میکروبلاگ ها تاثیرگذاری بیشتری دارند. درباره تفاوت بلاگ ها و میکروبلاگ ها و چگونگی استفاده موثر از این دو مکمل بعدا صحبت می کنم.
8- استفاده از سوشیال مدیا ها سوشیال مدیا کمک می کند مشتریان شما را حس کنند و با شما ارتباط برقرار کنند. این به معنای اعتماد است. شرکت هایی که مدیران آنها در دسترس هستند و شما می توانید با آنها صحبت کنید و پرسش و پاسخ داشته باشید فروش بیشتری خواهند داشت. ممکن است سوال کنید مدیران زمان لازم برای این فعالیت را ندارند. آنها چگونه عمل کنند؟ امروز با کمک سوشیال مدیا ها این مشکل از بین رفته است. از طرف دیگر در شرکت های بزرگ چند نفر را برای این امر استخدام می کنند و شغلی با درآمدی بالا است.
این وبلاگ جهت اموزش کسب درامد از اینترنت به هموطنان و جوانان عزیز ایجاد گردیده است.پس لطفا جهت یاری من و دوستان1-در نظر سنجی شرکت نمایید 2-درباره مطالب نظر بدهید3- در خبرنامه ثبت نام کنید4-در وبلاگ عضو شوید
تبادل
لینک هوشمند
برای تبادل
لینک ابتدا ما
را با عنوان
کسب درامد از
اینترنت
و آدرس
itdaramad.loxblog.com لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به طور
خودکار در سایت
ما قرار میگیرد.