به وبلاگ کسب درامد از اینترنت خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
سیستمهای همکاری در فروش
فروتل
آراد مارکت
البرز سل
ایران مارکت سنتر
نصف نصف
مسبی
تازگی
ایران امیر
حجره
پایگان
مقالات
مقالات
اموزش طراحی سایت و وبلاگ
اموزش تبلیغات
اموزش بازاریابی
اموزش ایمیل مارکتینگ
معرفی کتاب
مدیریت زمان
بهبود شخصی
فروشگاههای جالب
فروشگاه فروتل
سایر سیتمهای همکاری
پارسیس
اسیا پارس
ایران همکار
بانک شارژ
ایران سلر
محصولات اموزشی
محصولات اموزشی کسب درامد
سی دی ( cd) و دی وی دی (dvd)
بسته اموزشی
سی دی cn3- cn4- cn8-cn9
اضافات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تماس با ما
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

سه روش ساده برای ایجاد تمایز در تخصص و حرفه خود

سه روش ساده برای ایجاد تمایز در تخصص و حرفه خود

 
 
  سیامک خرمی

حتما شما نیز با این موقعیت مواجه شده­ اید که به هنگام مذاکره با یک مشتری یا کارفرما تلاش­های زیادی را صرف کرده اید تا اعتماد وی را نسبت به تخصص خود جلب کنید. حتی پس از آن که این اتفاق می افتد باید با بسیاری از افراد دیگر رقابت کنید و مشتری را قانع کنید تا به شما اعتماد کند. من این چالش را در فرایند کاری بسیاری از متخصصان و مدیران برجسته کسب و کارهای مختلف دیده ام. افراد مختلف، راه های مختلفی را در این شرایط به کار می گیرند که به احتمال زیاد شما نیز از آنها آگاه هستید. در این جا  می خواهم 3 روش بسیار ساده اما موثر را برای شما بیان کنم که در عمل تجربه شده و در عین حال به آن کمتر توجه می شود.


1- عضو انجمن­های صنفی و علمی و صنعتی حوزه تخصصی خود شوید
اما کار را در همین جا رها نکنید. حتما در کمیته­های مختلف آن حضور داشته باشید. حتی رهبری یکی از آنها را بر عهده بگیرید. به­ علاوه اگر انجمن مربوطه ضعیف است سعی کنید بخش کوچکی از فعالیت­های آن را برعهده بگیرید و پیش ببرید. حتما از امکانات انجمن­ها نظیر مجلات، خبرنامه داخلی، همایش­ها، هم اندیشی­ها و نمایشگاه­ها بهره کافی را ببرید. ممکن است بپرسید این کارها چه ربطی به تمایز دارد!! بارها در جلسات مختلف دیده­ام که بودن در یک انجمن صنفی اعتماد مشتری را بسیار جلب کرده است. این مساله تمایز خاصی را ایجاد می­کند. همچنین       می­توانید با این اقدامات با گسترش شبکه­ های اجتماعی خود راه را برای رسیدن به مشتری­های جدید باز کنید. مشتری این­گونه، به شما بیشتر اعتماد می­کند و شما را به عنوان یک متخصص می پذیرد.

نظر شما چیست ؟ لطفا مارا محروم نفرمایید نظر بدهید


2- مقاله نوشتن و ارایه سمینارهای علمی را فراموش نکنید
زمانی در یک مجله تخصصی صنعتی کار می کردم. هدف ما در مجله ارائه مقالات کاربردی با توجه به شرایط صنعت ایران بود. به همین دلیل به جای دانشجویان و اساتید دانشگاه، سراغ صنعتگران و مهندسان با تجربه رفتیم. با کمال تعجب اکثر مهندسان اگرچه از دانش و تجربه بالایی برای ارائه مقالات برخوردار بودند، به دلیل نبود وقت کافی از نوشتن سر­باز می­زدند. برای حل این مساله هنگامی که یکی از افراد مجله را مامور کردیم که به یاری مهندسین برود و با آنها مقاله بنویسد بسیار استقبال کردند و نرخ مقالات بیشتر شد. خاطرم هست حتی یکی از این افراد یکی از تکنولوژی­هایی را که تازه اختراع کرده بود از همین طریق به یکی از مشترکین مجله فروخت.  البته مقاله نوشتن مهندسان، در مجلات در سال های اخیر رو به رشد بوده است، اما مهم این است که شما بر انتخاب محتوای مقاله، سبک نگارش، رسانه ای که آن را منتشر می کنید و .... موارد دیگر بیشتر وقت بگذارید.

همچنین ارائه مقالات در کنفرانس ها، وب سایت های اینترنتی و نیز برگزاری سمینارهای علمی حتی رایگان با کمک یک نهاد علمی ، صنعتی و یا صنفی معتبر بسیار مفید است. باز هم می پرسید این موضوع چه کمکی به تمایز می کند؟ با این کار شما به عنوان یک فرد متخصص و دانا در ذهن مشتری جا باز می کنید و خاطرتان باشد همیشه قسمتی از این موارد را به مشتری ارائه کنید. از صرف لیست کردن تمامی مقالات خود بپرهیزید و این که شما چندین مقاله داشته­اید برای مشتری امتیاز نیست. بلکه این مساله که محتوای این مقالات چقدر به رفع یک مساله مشتری کمک کرده است، بسیار بهتر اعتماد مشتری را جلب می کند. فراموش نکنید با ذکر نام شما در زیر نام یک مقاله علمی پر طرفدار و انتشار آن در رسانه­های مختلف و به ویژه اینترنت خود به خود نام شما به صورت رایگان ترویج می گردد.

نظر شما چیست ؟ لطفا مارا محروم نفرمایید نظر بدهید


3- همیشه تحقیق کنید، یاد بگیرید و اطلاعات خود را از وضعیت متخصصان دیگر و توانمندی­های آنها به روز کنید.
به تازگی با مدیر یک شرکت پیمان­کاری که حدود 30 سال است در این زمینه فعالیت می کند، شروع به همکاری کرده ام. با وجود آن که در تخصص خود بسیار توانمند است اما یک ضعف عمده دارد که او را از رقابت کارامد با رقبایش بازداشته است. او هنوز ذهنیت 20-30 سال پیش را نسبت به حرفه خود دارد و به همین دلیل، از بسیاری از موارد نا آگاه است. به همین دلیل در مواجه با رقبای جدید یا رقبای قدیمی که رویکردها و دانش­های نوینی را برگزیده­اند دچار چالش جدی شده است. همچنین فعالیت این رقبا و بالارفتن اطلاعات مشتریان خواست آنها را نیز تغییر داده است و وی از پاسخ مناسب به آنها عاجز است! شما سعی کنید از این مساله به دور باشید. همواره اطلاعات به روز از حوزه تخصصی خود داشته باشید و به دانشی که در شروع کسب و کار به دست آورده­اید، اکتفا نکنید. رقبای خود را مورد بررسی قرارد دهید و سعی کنید مطابق با نیاز روز مشتریان، خود را آماده و توانمند نمایید.

نظر شما چیست ؟ لطفا مارا محروم نفرمایید نظر بدهید


 این راهکارها اگرچه ساده اند، اما آنها را در عمل اجرا کنید و نتایج فوق العاده آن را تجربه کنید.

با تشکر از سیامک خرمی

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در شنبه 15 / 12 / 1391برچسب:ایران مارکت سنتر,امن ترین ,مناسب ترین سیستم, سیستم تبلیغاتی, فروشگاه های اینترنتی , افزایش فروش , تجارت الکترونیک , خرید و فروش اینترنتی,, در ساعت 10:58 | |
18 مورد مهم از توقعات کاربران از نسخه موبایل وب سایت ها

توقعات کاربران از نسخه موبایل وب سایت ها

 امروزه استفاده از تبلت ها و تلفن های هوشمند برای مرور صفحات وب نسبت به گذشته افزایش بسیاری یافته است و ایجاد یک نسخه موبایل برای وب سایت ها برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت گوگل در این خصوص اقدام به انجام نظرسنجی کرده است که آمار و اطلاعات جالبی در این خصوص ارائه می دهد. در این مقاله به بررسی توقعات و نیازهای کاربران از نسخه موبایل وب سایت ها پرداخته می شود.

نسخه موبایل وب سایت ها

 ۱) ۹۶ درصد کاربران در هنگام مرور صفحات وب ، با وب سایت هایی مواجه شده اند که برای دستگاه های موبایل طراحی نشده اند.


۲) ۶۷ درصد کاربران علاقه مند به خرید محصول یا خدمت از نسخه موبایل وب سایت ها هستند.


۳) ۷۴ درصد کاربران اعلام کرده اند که در آینده تمایل به بازگشت به وب سایت هایی که دارای نسخه موبایل هستند دارند.


۴) ۷۹ درصد کاربران در صورتی که مطالبی را که به دنبال آن هستند در نسخه موبایل یک وب سایت نیابند به وب سایت دیگری برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود مراجعه می کنند.


۵) ۵۲ درصد کاربران اظهار کرده اند که تجربه بد استفاده از موبایل برای مرور یک وب سایت باعث شده است که با شرکت مورد نظر تمایل به مشارکت کمتری داشته باشند.


نظر شما چیست؟

در انتهای مقاله اعلام فرمایید

 


۶) در صورتی که کاربران به شرکتی علاقه مند باشند ، ۵۰ درصد آن ها از خدمات شرکت در صورت نداشتن نسخه موبایل برای وب سایت استفاده نمی کنند.


۷) ۴۸ درصد کاربران در هنگام استفاده از وب سایت هایی که برای موبایل ها بهینه سازی نشده اند احساس آزرده خاطری کرده اند این در حالی است که ۳۶ درصد کاربران احساس کرده اند که در هنگام استفاده از این گونه وب سایت ها وقت خود را هدر داده اند.


۸) ۴۸ درصد کاربران معتقدند آن دسته از کسب و کارهایی که دارای نسخه موبایل برای وب سایت خود نیستند به کسب و کار خود اهمیتی نمی دهند.


 ۹) ۷۶ درصد کاربران اظهار کرده اند که تمایل به مطلع شدن از ساعات کاری و مکان ها از طریق نسخه موبایل وب سایت ها دارند.


۱۰) ۶۱ درصد کاربران تمایل به قرارگیری دکمه یا لینکی برای برقراری تماس با شرکت و ۵۴ درصد تمایل به ارسال ایمیل به شرکت از طریق نسخه موبایل وب سایت ها دارند.


نظر شما چیست؟

در انتهای مقاله اعلام فرمایید

 


۱۱) ۵۳ درصد کاربران ، تمایل به دانلود اپلیکیشن موبایل در نسخه موبایل وب سایت ها دارند.


۱۲) ۴۸ درصد کاربران تمایل دارند که لینک های شبکه های اجتماعی در نسخه موبایل وب سایت ها قرار گیرند.


۱۳) ۴۱ درصد کاربران تمایل به مشاهده ویدئو در نسخه موبایل وب سایت ها دارند.


۱۴) ۷۸ درصد کاربران تمایل به یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در یک یا دو کلیک پس از مشاهده نسخه موبایل وب سایت ها دارند و همین میزان درصد از کاربران تمایل دارند که امکان جستجو در نسخه موبایل وب سایت را به سادگی بیابند و بتوانند از آن استفاده نمایند.


۱۵) ۷۶ درصد کاربران اعلام کرده اند که تمایل دارند که نسخه موبایل وب سایت را در صفحه نمایش کوچک تلفن هوشمند خود بهتر مشاهده نمایند و ۶۴ درصد کاربران فقط تمایل به اسکرول صفحه نمایش به سمت بالا و پایین دارند و نه به سمت چپ و راست.


۱۶) ۷۴ درصد کاربران می خواهند که نسخه موبایل وب سایت ها دارای لینکی به نسخه اصلی وب سایت ها باشند.


۱۷) ۷۳ درصد کاربران تمایل دارند که نسخه موبایل وب سایت ها دارای قابلیتی باشند که بتوانند اطلاعات را برای استفاده در زمان آینده ذخیره نمایند.


۱۸) ۷۳ درصد کاربران بیان نموده اند که تمایل دارند نسخه موبایل وب سایت ها دارای فرم های طولانی با تعداد فیلدهای زیاد نباشند.


 

نظر شما چیست؟

لطفا اعلام فرمایید

 

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:بازاریابی با موبایل,فناوری‌های موبایل,موبایل,اینترنت همراه ,تلفن های همراه, در ساعت 16:29 | |
4نکته مهم که چرااستفاده از بازاریابی موبایلی ضروریست؟

چرااستفاده از بازاریابی موبایلی ضروریست؟


 1-در جوامع امروزی استفاده از دستگاه های موبایل از رایانه ها بیشتر شده است به طوری که تعداد افراد دارای گوشی تلفن همراه پنج برابر افرادی است که دارای کامپیوترهای رومیزی می باشند.


 

2- تا سال ۲۰۱۳ تعداد افرادی که از گوشی های موبایل برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند از افرادی که از کامپیوترهای رومیزی برای این کار استفاده می کنند بیشتر خواهند شد.


3- تعداد جستجوهای صورت گرفته از طریق دستگاهای موبایل از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۴ برابر شده است.


4- به ازای هر فرد بر روی کره زمین در سال ۲۰۱۵ یک دستگاه موبایل وجود خواهد داشت.


پس چرا تاخیر

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:بازاریابی با موبایل,فناوری‌های موبایل,موبایل,اینترنت همراه ,تلفن های همراه, در ساعت 16:12 | |
5سوال مهم دربازاریابی موبایلی

بازاریابی سیار (بازاریابی موبایلی) یا همان Mobile Marketing به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که به سازمان ها این امکان را می دهد که با مخاطبان خود در یک حالت تعاملی و مرتبط از طریق شبکه یا دستگاه های همراه ارتباط برقرار کنند. در این مقاله به آمار و ارقام استفاده از این روش بازاریابی پرداخته می شود.

بازاریابی موبایلی

 


 

1-وضعیت بازار تلفن های همراه چگونه است؟

از ۴ میلیارد تلفن همراهی که در سراسر دنیا در حال استفاده هستند ، ۱٫۰۸ میلیارد از آن ها تلفن های هوشمند هستند که ۳٫۰۵ میلیارد قابلیت دریافت پیام کوتاه را دارا می باشند.


2-اینترنت همراه با چه سرعتی در حال رشد است؟

سرعت رشد اینترنت همراه به گونه ای است که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۴ کاربرد اینترنت همراه از اینترنت کامپیوترهای رومیزی پیشی بگیرد.


3-افراد از تلفن های همراه خود به چه میزان استفاده می کنند؟

به صورت میانگین کاربران آمریکایی روزانه ۲٫۷ ساعت از زمان خود را از طریق دستگاه های موبایل به استفاده از شبکه های اجتماعی می گذرانند. این میزان زمان معادل دو برابر زمان برای خوردن و و یک سوم زمان برای خوابیدن در روز است. ۹۱ درصد دسترسی ها به اینترنت همراه برای استفاده از شبکه های اجتماعی است در حالیکه این میزان برای کامپیوترهای رومیزی ۷۹ درصد است.


4-افراد از تلفن های همراه خود به چه منظور استفاده می کنند؟

۶۱ درصد برای بازی

، ۵۵ درصد برای اطلاع از وضعیت آب و هوا ،

۵۰ درصد برای استفاده از نقشه و جستجو ،

۴۹ درصد برای استفاده از شبکه های اجتماعی ،

۴۲ درصد برای گوش دادن به موسیقی ،

۳۶ درصد برای اطلاع از اخبار ،

۳۳ درصد برای سرگرمی ،

۲۵ درصد برای امور مربوط به غذا مانند سفارش غذا یا رزرو مکان 

۲۱ درصد برای مشاهده ویدئو.


5- وضعیت بازاریابی سیار و بازاریابی رسانه های اجتماعی چگونه است؟

- بیش از یک سوم کاربران فیس بوک از نسخه موبایل فیس بوک استفاده می نمایند.

- ۵۰ درصد کاربران شبکه اجتماعی تویتر از نسخه موبایل این وب سایت استفاده می نمایند.

- روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون مشاهده ویدئو در یوتیوب از طریق دستگاه های موبایل صورت می گیرد.

- ۳۰ درصد دارندگان تلفن های هوشمند از طریق مرورگرهای موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.

- خانم های بین ۳۵ تا ۵۴ سال فعال ترین گروه کاربران استفاده کننده از شبکه های اجتماعی از طریق دستگاه های موبایل هستند.


برگرفته از : هاب اسپات و ویکی پدیا

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:بازاریابی با موبایل,پزشک موبایلی,فناوری‌های موبایل,موبایل,اینترنت همراه ,تلفن های همراه, در ساعت 15:50 | |
9روش کاهش لغو عضویت از فهرست ایمیل‌ها
9روش کاهش لغو عضویت از فهرست ایمیل‌ها
 
در بازاریابی ایمیلی نکته مهم این است که تعداد کاربران بیشتری برای دریافت ایمیل اعلام آمادگی کنند و شاید مهم‌تر از آن این باشد که مشترکین فعلی مایل به دریافت ایمیل باقی بمانند و نرخ لغو عضویت از دریافت ایمیل به کمترین مقدار خود برسد.

9 روشی که به منظور کاهش نرخ لغو عضویت از دریافت ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر است:

1. لیست ایمیل‌ها را بهتر طبقه بندی کنید
طبقه‌بندی لیست ایمیل ها در موضوعات مختلف سبب می‌شود که مشترکین مرتبط‌ترین محتوا با توجه به علایق خود را دریافت نمایند.

نکته : سعی کنید در هنگام عضویت در خبرنامه یا اعلام آمادگی برای دریافت ایمیل توسط کاربران ، موضوعات طبقه‌بندی شده ایمیل در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا از بین موضوعات، موارد مورد‌علاقه خود را برای دریافت ایمیل انتخاب نمایند و بعد اقدام به ارسال ایمیل نمایید. به عنوان مثال اگر وب‌سایت یک خبرگزاری در نظر گرفته شود بهتر است برای دریافت ایمیل ، اخبار در موضوعات مختلف مانند ورزشی، فناوری و ... ارائه گردد تا کاربر از میان آن‌ها انتخاب نموده و ایمیل‌های با موضوعات مورد‌نظر خود را دریافت نماید.

2. محتوای ایمیل‌ها را طبقه بندی کنید
در هنگام تولید محتوا برای ارسال از طریق ایمیل ، هر محتوا را به نزدیک‌ترین موضوع از میان موضوعاتی که در مرحله قبل ، مشترکین را بر اساس آن طبقه‌بندی نمودید برچسب‌گذاری نمایید تا ایمیل ارسالی به کاربر ، مرتبط با موضوعی باشد که وی درخواست دریافت آن را کرده است.

3. دفعات دریافت ایمیل را سفارشی کنید
هنگام اعلام آمادگی کاربر برای دریافت ایمیل ، حتما تعداد دفعات دریافت ایمیل را بپرسید که آیا تمایل به دریافت ایمیل‌ها به صورت روزانه ، هفتگی و ... دارد و حق انتخاب برای تعداد دفعات دریافت ایمیل را به کاربر واگذار نمایید.

لینک ویرایش تعداد دفعات دریافت ایمیل را در انتهای هر ایمیل قرار دهید و در صفحه‌ای که لغو عضویت قطعی می‌شود نیز این قابلیت اضافه گردد تا شاید به عنوان آخرین راهکار از لغو عضویت جلوگیری شود.

4. تعداد دفعات دریافت ایمیل را تست نمایید
ممکن است تمامی کاربران تعداد دفعات دریافت ایمیل را در هنگام عضویت برای دریافت ، انتخاب نکرده باشند. سعی کنید تعداد عضویت های لغو شده در دفعات مختلف را اندازه گیری و مناسب ترین مورد برای ارسال ایمیل را مشخص نمایید.

5. روش های ارتباطی گوناگون ارائه نمایید
ممکن است مشترکی که تمایل به لغو عضویت از دریافت ایمیل دارد به محتوای وب‌سایت شما علاقه‌مند باشد ولی دیگر تمایلی به برقراری ارتباط از طریق ایمیل نداشته باشد بنابراین به وی روش‌های دیگر ارتباطات از قبیل ارتباط از طریق پیام کوتاه، آر اس اس، شبکه های اجتماعی و وبلاگ شرکت را پیشنهاد دهید.

6. برنامه زمان‌بندی منظم برای ارسال ایمیل داشته باشید
حتی زمان و ساعتی نیز که ایمیل ها را ارسال می کنید مهم است. سعی کنید در یک ساعت و زمان مشخص ایمیل‌ها را ارسال نمایید تا با این کار احتمال نادیده انگاشته شدن ایمیل از سوی کاربر به کمترین میزان خود برسد و از تبعات بعدی مانند لغو عضویت جلوگیری گردد.

7. پیشنهادات خاص به دریافت کنندگان ایمیل ارائه دهید
علائه بر موارد ذکر شده برای علاقه‌مند نگه داشتن مشترک برای دریافت ایمیل، به آن دسته از کاربران که ایمیل‌های ارسالی شما را دریافت می‌نمایند ، پیشنهادات خاص مانند تخفیف‌ها و ... ارائه دهید تا تفاوتی میان آن دسته از کاربران که از طرف شما ایمیل دریافت می‌کنند یا خیر وجود داشته باشد.

8. اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های ارسالی شما به‌کندی بارگذاری نمی‌شوند
کند بارگذاری شدن ایمیل ، یکی از دلایل عمده عدم رضایت مشترکین از دریافت ایمیل می‌باشد. سعی کنید در محتوای ایمیل ارسالی از عکس های حجیم که سرعت بارگذاری ایمیل را کاهش می‌دهد استفاده نکنید و ایمیل‌های ارسالی خود را برای چک شدن از طریق موبایل نیز آماده نمایید.

9. از نظرات استفاده کنید
علی‌رغم تمامی اقدامات ذکر شده ممکن است مشترکینی تمایل به لغو عضویت برای دریافت ایمیل داشته باشند، در نتیجه سعی کنید از نظرات آن‌ها برای بهبود عملکرد استفاده نمایید.


منبع: مدیرسبز

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:ایمیل مارکتینگ,ایمیل,9 روش,, در ساعت 15:11 | |
کسب درآمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان در انتظار شماست

درآمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان در انتظار شماست!


پایگان سیستم تجارت الکترونیک پایگان (ستاپ)با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری در فروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران در این بخش، همواره سعی بر این دارد تا با ارائه امکانات متنوع و عملکرد شفاف در محیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.


 پایگان

سیستم تجارت الکترونیک پایگان

تنها شرکتی است که پورسانت 80% از محصولات در حال ارسال را به فروشنده یا بازاریاب پرداخت می نماید. در صورتی که در دیگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات خرید و فروش اینترنتی، فقط بابت محصولات توزیع شده پرداخت پورسانت صورت می گیرد.


 پایگان تمامي امور ارسال سفارش و پشتيباني محصولات به عهده شركت

پایگان

مي باشد. عضویت اکثر وبمسترها و صاحبان گروههای اینترنتی معروف در پایگان، پرداخت به موقع (دوبار در ماه)، پشتیبانی فنی مناسب، دادن امکانات بی نظیر و متعدد، امکان کسب در آمد بدون هیچ نگرانی را فراهم نموده است. بدون شک شما می توانید همکاری با پایگان و درآمد ناشی از آن را مانند درآمد یک شغل ثابت بدایند و روی آن حساب باز کنید.


پایگان سیستم تجارت الکترونیک پایگان براساس میزان کلیک کاربران کار نمی‌کند، بلکه براساس میزان خرید محصولات عمل می کند. به عبارت دیگر ممکن است که سایت شما بازدید زیادی نداشته باشد ولی با خرید یک محصول از طریق سایت شما و پورسانتی که از این راه دریافت می کنید درآمد قابل توجهی عاید شما شود. قطعاً این بهترین راهکار حال حاضر برای کسب درآمد اینترنی می باشد. خدمت دیگری که پایگان ارائه کرده است و مشابه دیگری در محیط مجازی ندارد، امکان ایجاد فروشگاه مجازی تنها با قرار دادن یک کد جاوا اسکریپت می باشد. شما می‌توانید تنها با قرار دادن یک کد جاوا اسکریپت یک فروشگاه مجازی برای خود بسازید. بدون شک در پس پرده این همکاری بین غولهای اینترنت ایران و

پایگان

، تجربه چندین ساله کسب درآمد در اینترنت و یک تحلیل دقیق از روشهای مختلف افزایش درآمد وجود دارد.


 پایگان این واقعاً فرصتی بی نظیر است، تفاوت

سیستم تجارت الکترونیک پایگان

را از نزدیک لمس کنید. کافی است برای مدت کوتاهی همکاری با ستاپ و درآمد فوق العاده ای که در انتظار شماست را امتحان کنید!


پایگان فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای عضویت در ستاپ اقدام کنید. فقط چند کلیک با عضویت در ستاپ و پیوستن به جمع وب مسترهای برجسته ایرانی فاصله دارید.


پس فرصت را از دست ندهید

همین حالا برای عضویت در سیستم همکاری در فروش پایگان اقدام کنید

 


 
بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در جمعه 9 / 12 / 1391برچسب:سیستم همکاری در پایگان, آمار بازدید,بهینه سازی سایت ,راههای افزایش فروش وبلاگ یا سایت,راههای افزایش فروش ,, در ساعت 10:18 | |
برتری پایگان نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

برتریهای  پایگان نسبت به سیستمهای مشابه

 

1.پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت

2.تسویه حساب کاملا شفاف و منظم
3. وجود محصولات متنوع و  کاملا به روز (بیش از 1000 عنوان محصول و اضافه شدن روزانه 1 محصول به فروشگاه
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هرزیر مجموعه به عنوان پاداش

5.واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات درحال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در پایگان وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، امکان ساخت یک فروشگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر
7.در
پایگان ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8.امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9.گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10.
پایگان پنج سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک دارد.

پس منتظر نمانید وبرای ورود کلیک کنید

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در جمعه 9 / 12 / 1391برچسب:, در ساعت 9:40 | |
معرفی سیستم تجارت الکترونیک پایگان

پایگانسیستم تجارت الکترونیک پایگان (ستاپ) پس از 7 سال تلاش در امر تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی و کسب تجربیات فراوان در ارتباط با چگونگی تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی در ایران، بر آن شد تا تمامی تجربیات خود را به صورت سیستمی که در حال حاضر فعالیتی گسترده در این ارتباط دارد، در اختیار تمامی افراد و شرکت هایی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و قدم نهادن در عرصه تجارت الکترونیک را دارند، قرار دهد.

پایگان پایگان با درک درست از بسترهای موجود و نیز شناخت نیاز بازار تجارت ( در بعد خرید و فروش)، با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران که عظیم ترین ناوگان ترابری و حمل و نقل کالا را در اختیار دارد، اقدام به راه اندازی سرویس خرید پستی با قابلیت دریافت مبلغ کالا در هنگام تحویل از مشتری (Cash On Delivery) نمود که مورد توجه و استقبال گسترده و چشمگیر اغلب فروشگاه های مجازی و صاحبان کسب و کار اینترنتی قرار گرفت.

پایگان پایگان قریب به چند سال است که خدمات متنوعی را در فضای مجازی به متقاضیان ارائه می نماید. خدماتی نظیر :
١- ارائه فروشگاه رایگــــان با قالب های متنوع
٢- سرویس خرید پســـتی ( Postal eshopping )
٣- پرداخت های انلاین الکترونیکی( e Payment )
٤- مشارکت در فروش ( Affiliate Marketing )  )

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در جمعه 9 / 12 / 1391برچسب:, در ساعت 9:32 | |
روشهای متنوع بازاریابی و کسب درآمد در مسبی

روشهای متنوع بازاریابی و کسب درآمد در مسبی:

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت  مسبی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.

 

2. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش ایستگاه آگهی ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر آگهی که ثبت کند  50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 100000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

3. به ازای هر فردی که از طرف شما در بخش فهرست سایتهای ایرانی، به روش نقدی یک سایت ثبت کند 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او در بخش فهرست سایتهای ایرانی به روش نقدی سایت خود را ثبت کند، اگر 150,000 ریال پرداخت کند، 75000 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.

4. اگر بازاریابهایی را به سایت معرفی کنید که زیرمجموعه شما شوند و بتوانند فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

5. هر فروشنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش فروشندگان ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر محصولی که ثبت کند  10000 ریال به حساب شما افزوده می شود.

6. حقوق ثابت: با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید تا زیرمجموعه شما شوند، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که زیرمجموعه شماست، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.

 


درخواست واریز به حساب بانکیمسبی: 

شما می توانید در روزهای جمعه و یا شنبه هر هفته با ورود به سیستم، مبلغ قابل برداشت خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر تا انتهای همان هفته، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. جهت درخواست، لازم است مبلغ قابل برداشت شما حداقل 50,000 ریال باشد. این مبلغ حد نساب لازم برای درخواست برداشت است.

خيلي مهم: اگر بازارياب نتواند به حد نساب لازم براي برداشت برسد مسبي هيچ تعهدي براي پرداخت درآمد کسب شده وي ندارد. بنابراين مسبي بدهکار چنين بازاريابي نخواهد بود و بازارياب نمي تواند درآمدهاي کمتر از حدنساب لازم را مطالبه کند. تقاضا دارم قبل از آغاز فعاليت خود، به اين مهم توجه فرماييد.


پورسانت محصول:

درصدي از قيمت فروش محصول مي باشد که به فرد بازارياب تعلق مي گيرد. 


لينک هاي بازاريابي:

پس از ثبت نام و ورود به سيستممسبی، ليست محصولاتي که مي توانيد براي آنها بازاريابي کنيد در جدولي به شما نشان داده خواهد شد. شما مي توانيد لينک مربوط به آن محصولات را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد و چنانچه سايت يا وبلاگ نداريد براي ديگران ايميل کنيد و يا در سايتهاي پربازديد تبليغ کنيد بديهي است مشترياني که توسط لينکهاي بازاريابي شما به سايت مسبی وارد شده و محصول يا محصولاتي را خريداري نمايند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد.

شما مي توانيد به انتخاب خودتان يک يا چند محصول را بازاريابي کنيد (هر تعداد که دوست داريد). شما قادريد در هر زمان محصولات جديدي را از آن جدول براي بازاريابي انتخاب نماييد. کنار هر محصول قيمت و پورسانت آن نوشته شده است. هر محصول لينکي دارد که به آن لينک بازاريابي همان محصول گفته مي شود.
نکته: هر بازارياب مي تواند چندين لينک بازاريابي داشته باشد. اينکه شما براي چه محصولاتي بازاريابي کنيد به عهده خود شماست و قدرت انتخاب داريد.

پس از ثبت نام درمسبی، اطلاعات بيشتري در مورد لينکهاي بازاريابي در اختيار شما قرار مي دهيم.


اگر صاحب سايت يا وبلاگ هستيد فرصت مناسبي براي تبليغ در اختيار داريد. مي توانيد با درج لينکهاي بازاريابي و کدهاي جادويي در سايت يا وبلاگتان با عناوين مناسب، اقدام به بازاريابي و فروش محصولات و در نتيجه کسب درآمد نماييد.


 

شرايط و مقررات بخش بازاريابي مسبی:

1: لطفا در بخش بازاريابي (کسب درآمد) تنها يک بار اقدام به ثبت نام نماييد.

2: عضويت هر شخص حقيقي يا حقوقي در سايت به معناي مطالعه و قبول کليه شرايط اين توافقنامه مي باشد و پس از عضويت نمي تواند به دلايلي از قبيل عدم آشنايي به قوانين از تاييد آن سر باز زند.

3: بازارياب بايد از ارائه هر گونه مطلب و عکس غير اخلاقي و مغاير با شئون نظام جمهوري اسلامي ايران و شرع مقدس اسلام در سايتها جدا پرهيز نمايد.

4: بازارياب نبايد براي هيچ سايت غير اخلاقي و يا فيلتر شده تبليغ نمايد.

5: در هيچکدام از سايتهاي بازارياب نبايد آموزش کلاهبرداري و يا هر گونه توهين يا شعاري عليه قوميتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوري اسلامي ايران وجود داشته باشد.

6: بازارياب بايد قوانين کپي رايت داخلي و بين المللي و حقوق مولف و مصنف را رعايت نمايد.

7: اعضايي که چند ماه پياپي به سيستم سايت وارد نشوند حذف خواهند شد. بنابراين تقاضا دارم به اين مورد توجه کنيد تا متضرر نشويد.

8. هر بازارياب پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ايميل خود و دريافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رايگان فعال کند.

 

لطفا پس در سايت مسبیثبت نام کنيد. بلافاصله پس از ثبت نام ايميلي از طرف سايت مسبی براي شما ارسال مي شود بنابراين به صندوق ايميل خود مراجعه كرده و آن ايميل را مطالعه كنيد سپس رمز محرمانه موجود در آن ايميل را يادداشت کنيد. سپس با استفاده از رمز محرمانه، حساب خود کاملا رايگان فعال نماييد.
نکات مهم ثبت نام:

1. در هنگام ثبت نام در وارد كردن آدرس ايميل، دقت كنيد. زيرا رمز محرمانه جهت فعالسازي به آدرس ايميل شما ارسال مي شود. آدرس ايميل وسيله ارتباط ما با شماست.

2. لطفا پس از ثبت نام حتما ايميل باكس خود را چك كنيد. در صورتيكه در بخش Inbox ايميلي از طرف ما نيافتيد بخش Spam و يا Bulk ايميل خود را نيز چك كنيد.

3. شماره حساب بايد به نام خودتان باشد. اگر حساب بانکي نداريد، مشکلي نيست. شما حالا ثبت نام خود را انجام دهيد. در آينده مي توانيد بعد از افتتاح حساب بانکي، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نماييد.

4. پس از ثبت نام، تغيير آدرس ايميل و تغيير نام و نام خانوادگي هرگز امکان پذير نخواهد بود. پس در صحيح وارد کردن آنها دقت کنيد.

برای ثبت نام کلیک کنید بر مسبی

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در شنبه 8 / 12 / 1391برچسب:مسبی,بازاریابی و کسب درآمد,حقوق ثابت, لینکهای بازاریابی,مشتری,زیرمجموعه ,سیستم همکاری در فروش,لیست,, در ساعت 7:52 | |
روشهای اول کسب درآمد در سیستم ایران مارکت سنتر

در این سیستم دو روش درآمد زایی تعریف شده است



روش اول کسب درآمدایران مارکت سنتر : شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از3000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید .
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 50 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است .
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد . بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود .
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید .
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4-قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5-ارسال ایمیل تبلیغاتی
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید



ویژگی های ایران مارکت سنتر عبارتند از :

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول ، درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود .
2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید .
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود .
4- با توجه به اعتبار ایران مارکت سنتر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت .

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید



روش دوم کسب درآمد ایران مارکت سنتر : : در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید .
این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از
1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید وهیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن وغیره نخواهید داشت.
2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم ایران مارکت سنتر به شما پرداخت می شود .
3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها،کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید .
4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید .
5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت .
6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید .
7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید .
8- سیستم ایران مارکت سنتر بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد .

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید



برای مشاهده کالاهای نمونه و روش بازاریابی آنها در ایران مارکت سنتر ثبت نام کنید با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به پنل اختصاصی مراجعه نمایید

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید .

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در شنبه 8 / 12 / 1391برچسب:, در ساعت 7:31 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ جهت اموزش کسب درامد از اینترنت به هموطنان و جوانان عزیز ایجاد گردیده است.پس لطفا جهت یاری من و دوستان1-در نظر سنجی شرکت نمایید 2-درباره مطالب نظر بدهید3- در خبرنامه ثبت نام کنید4-در وبلاگ عضو شوید
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
محمد
لينكستان
فروشگاه اینترنتی فینال
$$$ rasool021kdi $$$ کسب درامد اینترنتی $$$
سیستم همکاری در فروش
مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران
آموزش کسب درآمدازاینترنت ومعرفی بعترینها
تبادل لینک هوشمند
دانلود آهنگ جدید
کلوب آگهی
تبادل لینک هوشمند | تبادل لینک اتوماتیک
کسب درآمد از اینترنت با ایده های برتر
خرید ساعت مچی های زیبا
فروشگاه شاپرپست
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک سه طرفه
آموزش برتر
کسب درآمد اینترنتی ، دو دلار برای هر کلیک
مرجع کسب و کار
مرجع کسب و کار
ياسوج دانلود
░▒▓█ فقط افراد 18+█▓▒░
خرید کارت شارژ ایرانسل با مبلغ دلخواه
تبادل لینک 3 طرفه
فروشگاه سایت آگهی دان
تبادل لینک 3 طرفه
تبادل لینک 3 طرفه
تبلیغات و نیازمندی های آگهی دان
تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
سیستم افزایش بازدید 1100011
افزایش بازدید رایگان
سرگرمی,تک عکس های جدید بازیگران
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
خريد شارژ همراه اول بانك تجارت و ملی
کسب و کار در وب و اینترنت
فروشگاه فروتل
کسب وکار اینترنتی
ایران مارکت سنتر
اموزش کسب درامد از اینترنت
فروشگاه فروتل
فروشگاه فروش نوین
فروشگاه میهن استوری
فروشگاه بازار
فروشگاه ایران آرنا
فروشگاه ایران آرنا
کسب درامد با آراد تازگی
کسب درامد بامیهن استوری
کسب درامد با مسبی
کسب درامد با اکسیر
کسب درامد با نصف نصف
کسب درامد با آراد مارکت
کسب درامد با ماد ادز
کسب درامد با پارسیس
کسب درامدبا ایران ارنا
کسب درامد با پارسیس
کسب درامد از اینرنت
کسب درامد با ایران مارکت
کسب درامد باحجره
کسب درامد با فروتل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خرید عینک آفتابی زنانه
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
کسب درامد با ایران ارنا
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , itdaramad.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com