به وبلاگ کسب درامد از اینترنت خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
سیستمهای همکاری در فروش
فروتل
آراد مارکت
البرز سل
ایران مارکت سنتر
نصف نصف
مسبی
تازگی
ایران امیر
حجره
پایگان
مقالات
مقالات
اموزش طراحی سایت و وبلاگ
اموزش تبلیغات
اموزش بازاریابی
اموزش ایمیل مارکتینگ
معرفی کتاب
مدیریت زمان
بهبود شخصی
فروشگاههای جالب
فروشگاه فروتل
سایر سیتمهای همکاری
پارسیس
اسیا پارس
ایران همکار
بانک شارژ
ایران سلر
محصولات اموزشی
محصولات اموزشی کسب درامد
سی دی ( cd) و دی وی دی (dvd)
بسته اموزشی
سی دی cn3- cn4- cn8-cn9
اضافات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 20365
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تماس با ما
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

راه های موفق بازاریابی آنلاین

در بازاریابی، دیگر روش های قدیمی پاسخگو نیست و یافتن مخاطب هدف به روش های کهنه دشوارتر از روش های نوین بازاریابی است. این مساله زمانی روشن می شود که تاثیر اینترنت را در زندگی روزمره جدی بگیریم و به این مساله آگاه باشیم که افراد حاضرند نسبت به علایق خود واکنش نشان بدهند. از این رو باید بدانیم چطور می توان این جمعیت را هدایت کرد و در مسیر جمعیت، محتوای لازم را قرار داد تا برند را تبلیغ کرد.

سایر مقالات :کلیک کنید


دریافت اطلاعات و رفتار مناسب، کلید اصلی موفقیت
بازاریابی آنلاین به روش های مختلفی انجام می شود که به صورت خلاصه زیر فهرست شده اند. تلاش می شود تا در آینده به هر یک از این روش ها به طور جدی تر پرداخت شود.

سایر مقالات :کلیک کنید

 


بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
وقتی صحبت از بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی می شود، نمی توان فهرستی از بایدها و نبایدها تهیه کرد، اما واقعا باید مراقب رفتار در این محیط بود تا تلاش ها در این جامعه به موفقیت تبدیل شود. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با تعامل آغاز می شود. تعامل خود رابطه ایجاد می کند و رابطه فرصتی می سازد تا اطلاعات محصول یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید. رفتار خوب در این جامعه کلیدی ترین عنصر موفقیت در شبکه های اجتماعی است.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


عادت های آنلاین
همه ما می دانیم که در شیوه خرید، مردها و زن ها بسیار متفاوت عمل می کنند. مردان مستقیما داخل فروشگاه می روند و چیزی که می خواهند را انتخاب می کنند، در حالی که زنان زمان زیادی را صرف بررسی محصولات جدید و محصولاتی که به آنها معرفی شده است می کنند. همین اتفاق در رفتار آنلاین نیز رخ می دهد و مرد و زن واقعا همین قدر متفاوت عمل می کنند. بنابراین دانستن شیوه خرید زنان و مردان می تواند تاثیر مستقیمی در قرار دادن محصولات در دید مشتریان داشته باشد.

سایر مقالات :کلیک کنید

 


درک فواید بازاریابی آنلاین
بازاریابی آنلاین فواید زیادی دارد که در بازاریابی سنتی آن را نمی توان درک کرد و می توان در وقت و هزینه بیشتری صرفه جویی کرد.

سایر مقالات :کلیک کنید

 


الگو قراردادن پرفروش ترین وب سایت ها
نباید میدان رقابت را به سایت های پرفروشی چون آمازون و... باخت. می توان شیوه های موفق این وب سایت ها را دریافت و از آنها به سود خود استفاده کرد.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره


بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی: مراقب رفتار خود باشید
نکته ای که اکثر شرکت ها و سازمان ها از قلم می اندازند، تعامل است. اغلب شرکت ها و سازمان ها گمان می کنند با عضو شدن در یک سایت شبکه اجتماعی، می توانند به سرعت به موفقیت مالی چشمگیری دست پیدا کنند که این موضوع غلط است.

همانطور که اشاره شد، تعامل با مشتری باعث ایجاد رابطه می شود و از همین رابطه می توان استفاده کرد. اما نباید این تصور را داشت که این رابطه یک شبه ایجاد خواهد شد و نیاز به گذشت زمان، تلاش مداوم و ایجاد علاقه برای مشتری دارد. ایجاد مطلب خلاقانه ای که بتواند کاربر را درگیر کند و نظر او را نسبت به دنبال کردن دیگر فعالیت های این شرکت (بدون پرداخت هزینه) مساعد کند، اصلی ترین کلید ایجاد رابطه با مشتری است. اگر شرکتی نمی تواند این کار را انجام دهد، بهتر است به یک مشاور مراجعه کند، در غیر این صورت، شهرت منفی حاصل از عدم فعالیت در شبکه اجتماعی، از شهرت مثبت آن ضرر بیشتری دارد و بهتر است شرکت اصلا وارد این شبکه ها نشود.

اشتراک محتوا و ایجاد علاقه برای کاربر در هر شرکت و سازمانی هم که باشد، حتی اگر بهترین خدمات و محصولات را تولید کند، در نهایت منجر به شکست بازاریابی خواهد شد و تمام اعتبار آن شرکت در قلمرو شبکه مجازی از بین خواهد رفت. این اعتبار را می توان با مراقب رفتار خود بودن حفظ کرد.

در شبکه های اجتماعی مساله فقط خود آدم نیست. باید دیگران را شناخت و فقط تلاش نکرد تا محصول را فروخت. هیچ کاری با این روش به موفقیت نخواهد رسید.

همچنین نباید شبکه اجتماعی را شلوغ کرد. اسپم کردن مطالب بدترین کار ممکن است چرا که افراد دوست ندارند وقتی به صفحه خودشان سر می زنند، آبشاری از مطالب یک شخص خاص را مرور کنند. اسپم کردن در شبکه اجتماعی همانند اسپم ایمیل ها است و هیچ تفاوتی نمی کند. اگر کسی در شبکه اجتماعی به شما متصل شد، بدون اجازه او هیچ چیز برایش نفرستید. بازاریابی با اجازه کلید اصلی در ارسال پیغام است.

عدم تداوم به شکست منجر خواهد شد. در شبکه های اجتماعی باید فعال بود. هفته ای یا ماهی یک بار سر زدن به شبکه اجتماعی هیچ چیز را حل نمی کند و نتیجه دلخواه را هم نمی دهد.

همچنین نباید در شبکه های اجتماعی پر افاده بود؛ اصل شبکه اجتماعی، اجتماعی بودن است و آدم باید از همگان یاد بگیرد. اگر شرکتی بخواهد مشتریان به صفحه اش بیایند، باید خود نیز به صفحه مشتریان سر بزند و مطالب آنها را پیگیری کند. از این رو نمی توان انتظار داشت که به شبکه اجتماعی وارد شد و صفی از مشتریان را دید که درخواست دارند در صفحه شما عضو شوند. شبکه اجتماعی به معنی تنهایی حرکت کردن نیست و باید در صفحه های دیگران نیز عضو شد.

همچنین در شبکه های اجتماعی، باید در نظر گرفت که بخش های اصلی استراتژی بازاریابی چیست. از این رو باید شبکه اجتماعی مناسبی را انتخاب کرد که بتوان اطمینان حاصل کرد که این شبکه اجتماعی بیشترین میزان مخاطبان هدف را در خود دارد. شبکه اجتماعی از نظر هزینه بسیار پایین و بعضا بدون هزینه است و تنها هزینه گزافی که بابت آن پرداخت می شود، زمان است. در صورتی که توانایی بازاریابی در شبکه های اجتماعی توسط خود شرکت مقدور نیست، بهتر است شرکتی را انتخاب کند که می داند چه کار دارد می کند.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


عادت های آنلاین: رفتارهای متفاوت زن و مرد
همانطور که اشاره شد، رفتار زنان و مردان در اینترنت نیز متغیر است. طی بیست سال گذشته، استفاده زنان از اینترنت به طرز چشم گیری افزایش یافته است و مطالعات نشان می دهد که زنان زیر سن 65 سال در استفاده از اینترنت از مردان سریع تر عمل می کنند و اطلاعات غافلگیر کننده این است که زنان از اینترنت بیشتر برای تحقیق استفاده می کنند و مردان بیشتر برای سرگرمی.

با دانستن اینکه نقش زنان در اینترنت با مردان کاملا متفاوت است و این را مطالعات بسیاری اثبات کرده است می توان به این نتیجه رسید که چطور محصولات را در اینترنت به معرض نمایش گذاشت.

موسسه Pew Internet and American Life در سال 2005 مطالعاتی انجام داد که نتیجه آن به این صورت است:

مردان از اینترنت بیشتر برای موارد زیر استفاده می کنند:

* خواندن اخبار
* خرید بلیت یا رزرو بلیت یا هتل
* چک کردن اطلاعات ورزشی و دریافت اخبار ورزشی
* به روز بودن در مورد اخبار سیاسی
* شرکت در حراج های آنلاین از جمله eBay
* نوشتن محتوا برای انتشار آنلاین
* دریافت موسیقی
* خرید و فروش اجناس در اینترنت

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


همچنین تحقیقات موسسه Forrester در سال 2007 نشان می دهد که زمان استفاده از اینترنت بیشتر مردان نسبت به زنان بیشتر است و تمایل بیشتری برای سرگرمی های آنلاین و تحقیقات و جستجو در مورد وسایل دیجیتال دارند.

بیشتر کاربرد اینترنت برای زنان به موارد زیر محدود می شود:

* دریافت اطلاعات بهداشت و سلامت
* خواندن اطلاعات مذهبی یا عرفانی
* شرکت در گروه های خیریه آنلاین

همچنین آمار جالب دیگری نیز از طریق Burst Media در سال 2009 منتشر شده است که نشان می دهد:

* 3/62 درصد زنان از اینترنت به عنوان منبع اصلی اطلاعات اجناسی استفاده می کنند که قصد خریداری دارند.
* 7/51 درصد از زنان مطالعه شده از اینترنت به عنوان منبع اصلی ارتباط با اعضای خانواده استفاده می کنند.

همانطور که مشخص است، مردان از اینترنت برای سرگرمی و دریافت اطلاعات استفاده می کنند در حالی زنان به جمع آوری اطلاعاتی می پردازند که در زمینه های پرورشی به آنها یاری می رساند.

از این رو می توان این نکته را دریافت که مخاطب اصلی محصولات یا خدمات یک شرکت چه گروهی از افراد است. آیا اکثریت با زنان است یا با مردان؟ این اطلاعات زمانی می تواند کمک کند که محصولات یا خدمات را به صورتی در اینترنت قرار داد که توجه عده خاصی از کاربران را بیشتر جلب کند.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


الگو قراردادن پر فروش ترین وب سایت ها
شرکت های کوچک یا متوسط که در ابتدای راه اندازی یک فروشگاه الکترونیکی هستند، به طور کل از تلاش هایی که بزرگان فروش آنلاین انجام می دهند، بی خبرند. اما اگر رقیب بزرگی در عرصه فروشگاه الکترونیک پیش پای یک شرکت قرار می گیرد، نباید بازی را پیش از موعد واگذار کرد و همواره فرصت رقابت با بزرگان یک عرصه وجود دارد. برخی از این عملکردها که توسط شرکت های بزرگ به عنوان استراتژی مخفی موفقیت آنها به کار گرفته می شود، به این صورت است:

فروشندگان بزرگ رقبای کوچک را درست به اندازه یک رقیب بزرگ جدی می پندارند. به این بیندیشید که با وجود تمام تلاش و صرف هزینه، وقت، انرژی و منابع مختلف، باز هم پر بازدیدترین صفحه آنها، صفحه خانگی شان است و می توانند به سادگی به این اندیشه برسند که شما به همان اندازه بزرگ هستید.

چطور می توان تفاوت بین حاصل عملیات یک نفره، 10 نفره یا یک سازمان بزرگ را از روی سایت آن تمییز داد؟

پاسخ این است که حتی حرفه ای های این صنعت هم نمی توانند به روشنی به پاسخ برسند. بزرگ ترین درسی که از این موضوع می توان گرفت این است:

«مطمئن باشید که در صنعت امروز صفحه خانگی ای دارید که با استانداردهای حرفه ای مدرن کاملا مطابقت داشته باشد.»

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


رسیدن به مخاطب هدف
شرکت های بزرگ باید مخاطبان زیادی را پیدا کنند که به هدف فروش خود برسند و از این رو به دنبال مخاطب هدف نیستند. این وب سایت ها هزینه های هنگفتی می کنند تا با کمک تبلیغات و عبارات جستجو، مخاطبان بالقوه خواهان خرید را به سایت خود بکشانند و همان جا کار را تمام کنند. اما یک شرکت کوچک می تواند در انتخاب مخاطبان خود بسیار جزئی تر عمل کند و در مورد تبلیغاتی که ارائه می کند، مخاطبانی که انتخاب می کند و محل تبلیغ خود بیشتر تمرکز کند.

ضمن آن که می توان مخاطبان هدف را که اشیای گران قیمت تری را در مقیاس کم می فروشند یا کسانی که مشتری هستند و مدام خرید می کنند، به عنوان هدف اصلی در وب سایت نگه داشت.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


سرویس سفارشی
همچنین هر چه شرکت بزرگ تر باشد، امکان ایجاد سرویس سفارشی دشوارتر می شود. به عنوان یک فروشنده کوچک آنلاین، می توان به سادگی مشتریان را شناخت و با آنها رابطه برقرار کرد. همین رابطه باعث می شود مشتری خود را به دست شرکت های بزرگ تر که همان آیتم شما را با قیمت کمتر عرضه می کنند، نسپارید. برای در آغوش کشیدن مشتری، راه های منحصربفرد زیادی وجود دارد. به عنوان مثال

می توان برای خریداران کارت تبریک تولد فرستاد و در آن روز خاص یک هدیه مناسب به وی تقدیم کرد. بنابراین طبقه بندی کردن اطلاعات شخصی مشتریان برای چنین مواقعی به شدت توصیه می شود. همچنین راه های زیادی برای ارائه خدمات شخصی در سایت شما وجود دارد و می توانید این راه ها را با یک طوفان فکری بدست بیاورید.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


حضور در موتورهای جستجو
برخی از شرکت های بزرگ فروشگاهی آنلاین، توانایی خیلی زیادی در بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات روی آنها دارند ولی بسیاری دیگر از این ویژگی بی بهره اند. سهم بازار به سادگی می تواند با بالا رفتن در بخش جستجوی موتورهای جستجو گسترش یابد. می توان برای رسیدن به نتیجه بهتر، نسبت به ایجاد تبلیغ های متنی نیز اقدام کرد. این تبلیغات متنی سهم بازار بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. حالا در مرحله بعدی باید محصولات و خدمات را تا حداکثر امکان ساده کرد و به کاربر نشان داد.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


همچنین یکی از بهترین ویژگی های شرکت های کوچک در مقابل شرکت های بزرگ تمرکز روی شغل و تعهد به موفقیت است. بیشتر فروشنده های آنلاین از جنس آهن و خاک هستند و پیش از آن که یک فروشگاه تحت وب باشند، یک فروشگاه معمولی با چند مشتری درون آن هستند. خرید و فروش در اینترنت هنوز چیز نویی است و بین فروش یک محصول در یک فروشگاه واقعی با فروش همان محصول در یک فروشگاه اینترنتی تفاوت وجود دارد. بنابراین تولید کننده های مشهور و فروشنده های باسابقه نیز ممکن است هنگام رفتن به سرویس آنلاین دچار مشکلات عدیده شوند. بنابراین حتی حساس ترین و با سابقه ترین تولیدکننده ها هم احتمالا با فروش آنلاین مشکل داشته باشند.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 


برای رقابت با شرکت های بزرگ بهتر است به وب سایت های مورد علاقه نگاه کرد و یک وب سایت حرفه ای با ظاهری استاندارد و معماری پیشرفته و مواردی که اینترنت در اختیار می گذارد. تنها نکته ای که باید به آن توجه کرد، شکستن دیدگاه های قدیم است.

سایر مقالات :کلیک کنید

ارسال نظر یادتون نره

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در چهار شنبه 20 / 3 / 1391برچسب:اسیا پارس,حضور در موتورهای جستجو,سرویس سفارشی,سیدن به مخاطب هدف,الگو قراردادن پر فروش ترین وب سایت ها,عادت های آنلاین: رفتارهای متفاوت زن و مرد,الگو قراردادن پرفروش ترین وب سایت ها,درک فواید بازاریابی آنلاین,عادت های آنلاین,بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی,دریافت اطلاعات و رفتار مناسب, کلید اصلی موفقیت, در ساعت 3:47 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ جهت اموزش کسب درامد از اینترنت به هموطنان و جوانان عزیز ایجاد گردیده است.پس لطفا جهت یاری من و دوستان1-در نظر سنجی شرکت نمایید 2-درباره مطالب نظر بدهید3- در خبرنامه ثبت نام کنید4-در وبلاگ عضو شوید
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
محمد
لينكستان
فروشگاه اینترنتی فینال
$$$ rasool021kdi $$$ کسب درامد اینترنتی $$$
سیستم همکاری در فروش
مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران
آموزش کسب درآمدازاینترنت ومعرفی بعترینها
تبادل لینک هوشمند
دانلود آهنگ جدید
کلوب آگهی
تبادل لینک هوشمند | تبادل لینک اتوماتیک
کسب درآمد از اینترنت با ایده های برتر
خرید ساعت مچی های زیبا
فروشگاه شاپرپست
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک سه طرفه
آموزش برتر
کسب درآمد اینترنتی ، دو دلار برای هر کلیک
مرجع کسب و کار
مرجع کسب و کار
ياسوج دانلود
░▒▓█ فقط افراد 18+█▓▒░
خرید کارت شارژ ایرانسل با مبلغ دلخواه
تبادل لینک 3 طرفه
فروشگاه سایت آگهی دان
تبادل لینک 3 طرفه
تبادل لینک 3 طرفه
تبلیغات و نیازمندی های آگهی دان
تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
سیستم افزایش بازدید 1100011
افزایش بازدید رایگان
سرگرمی,تک عکس های جدید بازیگران
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
خريد شارژ همراه اول بانك تجارت و ملی
کسب و کار در وب و اینترنت
فروشگاه فروتل
کسب وکار اینترنتی
ایران مارکت سنتر
اموزش کسب درامد از اینترنت
فروشگاه فروتل
فروشگاه فروش نوین
فروشگاه میهن استوری
فروشگاه بازار
فروشگاه ایران آرنا
فروشگاه ایران آرنا
کسب درامد با آراد تازگی
کسب درامد بامیهن استوری
کسب درامد با مسبی
کسب درامد با اکسیر
کسب درامد با نصف نصف
کسب درامد با آراد مارکت
کسب درامد با ماد ادز
کسب درامد با پارسیس
کسب درامدبا ایران ارنا
کسب درامد با پارسیس
کسب درامد از اینرنت
کسب درامد با ایران مارکت
کسب درامد باحجره
کسب درامد با فروتل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خرید عینک آفتابی زنانه
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
کسب درامد با ایران ارنا
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , itdaramad.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com