به وبلاگ کسب درامد از اینترنت خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
سیستمهای همکاری در فروش
فروتل
آراد مارکت
البرز سل
ایران مارکت سنتر
نصف نصف
مسبی
تازگی
ایران امیر
حجره
پایگان
مقالات
مقالات
اموزش طراحی سایت و وبلاگ
اموزش تبلیغات
اموزش بازاریابی
اموزش ایمیل مارکتینگ
معرفی کتاب
مدیریت زمان
بهبود شخصی
فروشگاههای جالب
فروشگاه فروتل
سایر سیتمهای همکاری
پارسیس
اسیا پارس
ایران همکار
بانک شارژ
ایران سلر
محصولات اموزشی
محصولات اموزشی کسب درامد
سی دی ( cd) و دی وی دی (dvd)
بسته اموزشی
سی دی cn3- cn4- cn8-cn9
اضافات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 20363
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تماس با ما
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

11مزیت مهم خرید و فروش اینترنتی
توسعه رسانه های دیجیتال و به نوعی انقلاب ديجيتالي قابليت هاي جديدي را هم براي مشتري و هم براي شركت هاي فعال در این بازار خلق كرده است. قابلیتهایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود کاملا جدا کرده و دنیای تازه را به روی تاجران باز کرده است.

 قابلیت هایی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همیشه کرده و نبوغ و خلاقیت را عامل اصلی موفقیت می داند .


از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :


    1- افزايش چشمگير قدرت خريدار: امروزه تنها با يك كليك، خريداران مي توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقايسه كرده و پاسخ هاي خود را در كسري از ثانيه دريافت كنند. ديگر نيازي به رانندگي تا فروشگاه و پارك، انتظار در صف اتوبوس و جر و بحث با فروشندگان نيست.
 حتي در مواردي مي توانند قيمت هاي درخواستي خود را تعيين كنند (مثلادر مورد هتل و بليت هواپيما) تا عرضه كنندگاني كه مي توانند شرايط خريدار را فراهم كنند با او تماس بگيرند، به عبارتي به يك مناقصه دست بزنند. خريداران مي توانند با دست به دست دادن به ديگران و افزودن حجم خريدشان، از تخفيف بيش تري بهره مند شود

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


   2- دسترسي به انواع بيش تري از كالاها و خدمات:  امروزه خريداران مي توانند تقريبا هر آنچه را كه مي خواهند از طريق اينترنت سفارش دهند (در كشور خودمان هم مسير توسعه تجارت و كسب و كار اينترنتي به اين هدف تمايل دارد) مانند اثاثيه منزل، ماشين هاي شست وشو، مشاوره مديريتي و حقوقي و دارويي. به عنوان مثال آمازون دات كام (Amazon.com) خود را بزرگ ترين فروشگاه كتاب با بيش از سه ميليون جلد كتاب معرفي مي كند; شرايطي كه هيچ فروشگاه كتاب فيزيكي نمي تواند از پس آن برآيد. به علاوه، خريداران قادرند اين كالاها را از سرتاسر جهان سفارش دهند كه اين امر براي مردم كشورهايي كه با قيمت هاي بالاسروكار دارند، موقعيتي ويژه به حساب مي آيد. به اين معنا كه خريداران در كشورهاي با هزينه و قيمت بالامي توانند با سفارش كالاها و خدمات مورد نياز به كشورهاي ارزا ن تر از ميزان هزينه هاي خود بكاهند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


    3- كسب اطلاعات فراوان در مورد همه چيز:  خريداران مي توانند تقريبا تمامي روزنامه هاي جهان از اقصي نقاط آن را بخوانند و به دايره المعارف ها، فرهنگ هاي لغت، اطلاعات پزشكي، رتبه بندي فيلم ها، گزارشات مصرفي و بي نهايت منابع اطلاعات آنلاين دسترسي داشته باشند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


   4- سهولت بيش تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحويل گرفتن سفارش: مشتريان امروزي مي توانند از خانه، دفتر كار و حتي از طريق تلفن همراه، به صورت 24 ساعته و در تمامي هفت روز هفته سفارشات خود را ارايه بدهند و در ضمن اين محصولات در كم ترين زمان به دست آن ها مي رسد.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


    5- قابليت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات: امروزه مشتريان مي توانند با ورود به اتاق هاي گفت وگو (Chatrooms) در برخي حوزه هاي مورد علاقه مردم به مبادله اطلاعات و عقايد بپردازند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


    6- توسعه کانال های اطلاعاتی و بازار فروش:  شركت ها مي توانند كانال هاي اطلاعات و فروش جديدي (از طريق اينترنت) با دسترسي جغرافيايي گسترده تر ايجاد كنند تا از طريق آن به اطلاع رساني و ترفيع محصولات و كسب و كارشان در سراسر گيتي بپردازند. از مجراي به راه انداختن وب سايت، شركت ها مي توانند محصولات، تاريخ و فلسفه كسب و كار، فرصت هاي شغلي و ديگر اطلاعات مورد علاقه بازديدكنندگان را ارايه كنند. برخلاف آگهي ها و بروشورهاي سابق، اينترنت به شركت ها اين امكان را مي دهد كه حجم زيادي از اطلاعات را انتقال دهند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


   7- تهیه بانک اطلاعاتی کامل: شركت ها مي توانند درباره بازار، مشتريان فعلي، مشتريان بالقوه و رقبا اطلاعات كامل تر و غني تري را به دست آورند. آن ها همچنين مي توانند تحقيقات بازاريابي را از طريق اينترنت و با ترتيب دادن گروه هاي كانون، ارسال پرسشنامه و جمع آوري داده هاي اوليه از چندين طريق مختلف به انجام برسانند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


    8- تبادل نظر و بالا رفتن بازده مجموعه: به واسطه حضور اينترنت، شركت ها مي توانند يك اينترانت خصوصي كه ارتباطات داخلي ميان كاركنان را تسهيل و تسريع مي كند راه اندازي كنند و از آن طريق كاركنان سوالات خود را از هم بپرسند، پيشنهادات و توصيه هاي ديگران را دريافت كنند و اطلاعات لازم را از وب كامپيوتر مادر شركت بارگيري و بارگذاري كنند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


    9- تسهیل ارتباط با مشتریان و شرکت های دیگر: شركت ها قادرند ارتباطات دو طرفه با مشتريان بالفعل و بالقوه داشته باشند و در ضمن مبادلات كارآتري داشته باشند. اينترنت، ارسال و دريافت نامه را تسهيل كرده است (از راه ايميل) و شركت هاي بيش تري با استفاده از اكسترانت، تبادل اطلاعات، سفارش دهي و سفارش گيري و سيستم پرداخت كارآمدتري با توزيع كنندگان و تامين كنندگان خواهند داشت.
 همچنین شركت ها مي توانند به ارسال آگهي ها، كوپن هاي تخفيف، نمونه ها و اطلاعات به مشترياني باشند كه اين اقلام را تقاضا كرده اند و يا اجازه ارسال آن ها را به شركت مزبور داده اند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


   10- تحلیل اطلاعات و ارائه خدمات بر پایه نتیجه تحلیل: شركت ها مي توانند محصولات و خدمات خود را با استفاده از اطلاعات پايگاه داده ها درباره تعداد بازديدكنندگان از سايت و همچنين تناوب بازديد، براي مشتريان درخواستي كنند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


   11- انجام سایر امور جانبی به شکل اینترنتی و پر بازده تر: شركت ها قادر به بهبود خريد، استخدام، آموزش و ارتباطات داخلي و خارجي (حتي بين المللي) هستند.
 شركت ها مي توانند به وسيله مقايسه قيمت هاي رقبا در اينترنت، صرفه جويي بیشتري داشته باشند و نيز با خريد از مزايده ها، همچنين بسياري از آن ها در حال فراهم آوردن محصولات آموزشي اينترنتي هستند كه مي توانند به وسيله آن كاركنان، واسطه ها و نمايندگي ها را با هزينه كم تري آموزش دهند.به این ترتیب شركت ها با صرفه جويي قابل ملاحظه در هزينه و در حالي كه دقت و كيفيت خدمات خود را بهبود مي دهند در لجستيك و عمليات خود ترقي مي كنند.

جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید


  در این میان سیتم تجارت الکترونیک پایگان به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه سعی بر این داشته و دارد تا بستری فراهم نماید که امکان گسترش تجارت الکترونیک در آن روز به روز وسیع تر شده و با آسان نمودن خرید و فروش اینترنی  (با توجه به شرایط و محدودیتهای موجود) در کشور راه را برای تمام علاقه مندان به فروش مجازی هموار نماید.  امید است که شاهد توسعه روزافزون تجارت الکترونیک در ایران  بوده و سهم کمی در نمایاندن راهکارهای نوین تجارت به تمامی علاقه مندان آن داشته باشیم.  

 جهت اطلاعات کاملتر کلیک کنید

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در چهار شنبه 10 / 11 / 1390برچسب:ایران مارکت سنتر,امن ترین ,مناسب ترین سیستم, سیستم تبلیغاتی, فروشگاه های اینترنتی , افزایش فروش , تجارت الکترونیک , خرید و فروش اینترنتی,, در ساعت 22:4 | |
7روش مهم برای اینکه در اینترنت فروش داشته باشیم؟

فروش محصول در اینترنت نیاز به مهارت هایی دارد و باید مواردی را همیشه مدنظر داشت


1- اگر بهترین سایت ممکن را نیز در اختیار داشته باشید ولی نتوانید بازدیدکننده برای آن بیاورید فروشی نخواهید داشت.

اگر از فروشگاه ساز فروتل استفاده نمایید تیم فنی فروتل کارهای مرتبط به برنامه های سایت شما را انجام می دهد و کار اصلی شما تبلیغات برای افزایش بازدیدکننده سایت خودتان می باشد.
افزایش بازدیدکننده می تواند کار ساده ای باشد اگر راه آن را بدانید.
اینگونه نیست که همه روشهای تبلیغ پولی باشند و یا کسی که هزینه کند حتما بازدیدکننده خواهد داشت.
باید در جایی هزینه تبلیغ داد که مطمئن هستید که بازدهی دارد و بسیاری روشهای تبلیغ هزینه ای ندارند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


2- سایتهایی که هزینه زیادی برای تبلیغ می گیرد همیشه بازدهی خوبی ندارند و خیلی از آنها به صورت دستی آمار سایت خود را بیشتر از حد واقعی نشان می دهند و باید از منابع مختلفی مانند رنک گوگل آن و رتبه آن در سایت الکسا به میزان اعتبار آن پی برد.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


3- اگر روزانه 20 مطلب وارد بخش خبری سایت خود نمایید بازدید کننده سایت شما از موتورهای جستجو مانند گوگل به صورت افزایشی زیاد می شود و به مرور نیاز به هیچ روش تبلیغاتی دیگری نخواهید داشت

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


4- ارسال ایمیل گروهی بازدهی سریع دارد. متن ایمیل، عنوانی که برای آن انتخاب می کنید و ظاهر ایمیل بسیار در بازدهی آن اهمیت دارد، داشتن لیست ایمیل واقعی نیز اهمیت زیادی دارد. می توانید به شرکتهایی که به صورت گروهی ایمیل ارسال می کنند هزینه کمی داده تا متن شما را ارسال نمایند که خیلی از آنها هزینه ی بسیار کمی دریافت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


5- تبادل لینک، تبلیغ در سایتهای تبلیغاتی رایگان که بسیار زیاد می باشند و راه اندازی صدهای وبلاگ و لینک دادن به سایت خود و هزاران روش تبیلغاتی دیگر را به صورت همزمان استفاده نمایید و به یک روش خاص تکیه ننمایید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


6- همیشه به دنبال بهبود باشید. بدترین سایتها اگر بازدید کننده داشته باشند فروش دارند و بهترین سایتها اگر بازدید کننده نداشته باشند خریدی نخواهند داشت و این کاملا به شما بستگی دارد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


7- محصولات فروشندگان فروتل در حال افزایش می باشند و بر روی کیفیت و کمیت آن فعالیت تخصصی در حال انجام می باشد و نوبت شماست که تلاش مستمری در این زمینه داشته باشید و حداقل 2 ساعت از وقت روزانه خود را به رسیدگی به مسائل سایت خود و تبلیغ آن بپردازید خصوصا در شروع اینکار تلاش بیشتری لازم می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


موفقیت نیاز به تلاش دارد، هر تلاشی به موفقیت منتهی نمی شود


تلاش برنامه ریزی شده و هدفمند = موفقیت


توضیحات بیشتر کلیک کنید

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در سه شنبه 9 / 11 / 1390برچسب:فروتل,شبكه فروش فروتل,کسب درامداز اینترنت,کسب درامد,درامد اینترنتی, در ساعت 3:36 | |
مجموعه داستان های صوتی بیش از 1000 دقیقه قصه کودکانه

همه ما مجموعه داستان های قدیمی از قبیل علیمردان خان، سیندرلا، شهر قصه و... را به یاد داریم. ما مجموعه کاملی از داستان های صوتی نایاب قدیمی را جمع آوری کرده ایم. داستان های قدیمی سوپراسکوپ برای همه کودکان امروزی و بزرگترها جالب و به یاد ماندنی است.

محصول نیازشاپ


به ویژگی های این مجموعه دقت کنیم:


•●♥ҳ̸Ҳ̸ҳ ( ویژگی های مجموعه داستان های قدیمی صوتی ) ҳ̸Ҳ̸ҳ♥●•٠·
.
1- مجموعه داستان های صوتی کودکانه شامل یک DVD صوتی است که دارای بیش از 1000 دقیقه قصه صوتی می باشد.
.
2- اگر بخواهیم تعدادی از داستان های کودکانه قدیمی را معرفی کنیم:
.
داستان علیمردان خان
داستان گرگ بد گنده
داستان خروس زری پیرهن پری
داستان سیندرلا
داستان شهر قصه
داستان سندباد
داستان زورو
داستان گربه های اشرافی
داستان امیر ارسلان نامدار
داستان پینوکیو
داستان سفید برفی
داستان شنگول و منگول
داستان گالیور در جزیره کوتوله ها
داستان زیبای خفته
و ...
.
3- شما با داشتن این مجموعه داستان های سوپراسکوپ نه خودتان و نه فرزندتان هیچگاه خسته نخواهید شد.
.
4- شما اگر این مجموعه داستانهای صوتی را برای کودکتان پخش کنید هیچ گاه از شنیدن آن سیر نمی شود و شما نیز از سرگرمی کودکتان لذت می برید.

محصول نیازشاپ


•●♥ҳ̸Ҳ̸ҳ ( نحوه خرید مجموعه قصه های قدیمی صوتی ) ҳ̸Ҳ̸ҳ♥●•٠·

.
برای دریافت این محصول شما می توانید با کلیک روی دکمه خرید پستی و پر کردن فرم آن، محصول را درب منزل تحویل بگیرید و سپس مبلغ آن را به مامور پست بپردازید.

نام كالا : مجموعه داستان های صوتی بیش از 1000 دقیقه قصه کودکانه     قيمت : 6,000 تومان

كد : kids3     تعداد مشاهده : 63     وزن : 45 گرم  

فروشنده :  نیازشاپ


Close

 


مجموعه داستان های صوتی بیش از 1000 دقیقه قصه کودکانه

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در سه شنبه 9 / 11 / 1390برچسب:نیاز شاپ , محصول,کارتون, قصه های قدیمی ,سی دی,مجموعه داستان های صوتی, مجموعه قصه های قدیمی صوتی, در ساعت 3:4 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ جهت اموزش کسب درامد از اینترنت به هموطنان و جوانان عزیز ایجاد گردیده است.پس لطفا جهت یاری من و دوستان1-در نظر سنجی شرکت نمایید 2-درباره مطالب نظر بدهید3- در خبرنامه ثبت نام کنید4-در وبلاگ عضو شوید
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
محمد
لينكستان
فروشگاه اینترنتی فینال
$$$ rasool021kdi $$$ کسب درامد اینترنتی $$$
سیستم همکاری در فروش
مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران
آموزش کسب درآمدازاینترنت ومعرفی بعترینها
تبادل لینک هوشمند
دانلود آهنگ جدید
کلوب آگهی
تبادل لینک هوشمند | تبادل لینک اتوماتیک
کسب درآمد از اینترنت با ایده های برتر
خرید ساعت مچی های زیبا
فروشگاه شاپرپست
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک سه طرفه
آموزش برتر
کسب درآمد اینترنتی ، دو دلار برای هر کلیک
مرجع کسب و کار
مرجع کسب و کار
ياسوج دانلود
░▒▓█ فقط افراد 18+█▓▒░
خرید کارت شارژ ایرانسل با مبلغ دلخواه
تبادل لینک 3 طرفه
فروشگاه سایت آگهی دان
تبادل لینک 3 طرفه
تبادل لینک 3 طرفه
تبلیغات و نیازمندی های آگهی دان
تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
سیستم افزایش بازدید 1100011
افزایش بازدید رایگان
سرگرمی,تک عکس های جدید بازیگران
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
خريد شارژ همراه اول بانك تجارت و ملی
کسب و کار در وب و اینترنت
فروشگاه فروتل
کسب وکار اینترنتی
ایران مارکت سنتر
اموزش کسب درامد از اینترنت
فروشگاه فروتل
فروشگاه فروش نوین
فروشگاه میهن استوری
فروشگاه بازار
فروشگاه ایران آرنا
فروشگاه ایران آرنا
کسب درامد با آراد تازگی
کسب درامد بامیهن استوری
کسب درامد با مسبی
کسب درامد با اکسیر
کسب درامد با نصف نصف
کسب درامد با آراد مارکت
کسب درامد با ماد ادز
کسب درامد با پارسیس
کسب درامدبا ایران ارنا
کسب درامد با پارسیس
کسب درامد از اینرنت
کسب درامد با ایران مارکت
کسب درامد باحجره
کسب درامد با فروتل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خرید عینک آفتابی زنانه
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
کسب درامد با ایران ارنا
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , itdaramad.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com